time will come, advice will come. Met tijd, komt raad?

9 likes

Draagt kleiner hoor

Prima plan.

Anders Iwc flieger of 3706

4 likes

Doe eens gek:

40mm
Witte plaat
Bandenswapper

image

Vraag @malus65 maar, die is helemaal fan.

4 likes

Dan,

Aangezien je nu iets moderns heb. Is een neo vintage Tudor 79280 jou op het lijf geschreven. En een echte banden slet.

Vandaag mag ik de mijne weer ophalen😊

4 likes

Ik vind die Sinn chrono’s wel heel tof. Ook wat anders en zeker toolwatch genoeg

2 likes

Is de Beitling Chronometer Colt (ook in 41 mm dacht ik) al aan bod gekomen?

of een Omega Railmaster (40 mm)

Beiden moeten pre-owned wel te krijgen zijn onder de 3.000 €

4 likes

Deze krijgt as we speak een fotoshoot, dan nog ff een service, (andersom zou beter zijn, ik weet) en vervolgens gaat hij meer dan compleet verhuizen… :slightly_smiling_face:
Zou een lekker duo zijn.

8 likes

Anders genoeg om wel te dragen. Feestje op de pols.

7 likes

Vindt de M100 ook mooier dan de M36👍

1 like

Deze al voorbij gekomen?

Grand Seiko sport GMT, de SBGN027G, 39mm.

2 likes

Een IWC Mark XXX ?

1 like

Klopt

5 likes

Dat duurt nog wel even, heeft hij in ieder geval genoeg tijd om de horlogepot te vullen.

3 likes

Ha Dan…de kriebels slaan toe? Nice. :grinning: :ok_hand:

Wat dacht je van deze Formex Essence Leggera…uit carbon opgetrokken? Ik heb 'm gehad zoals je wellicht weet en het is nog steeds een van mijn favoriete horloges.

Heerlijk lichtgewicht (maar niet té licht) en het Micro-Adjustment System in de sluiting zorgt voor traploos verstellen. Door het Case Suspension System beweegt het horloge flexibel mee met de pols (zonder dat je het merkt of ziet). Zeer comfortabel!

Valt ook netjes binnen jouw budget. :+1:

Twee foto’s van mijn oude witte variant…

3 likes

Doe mij maar dat ding dat naast de Patek ligt :yum:

:point_up_2: :point_up_2: :point_up_2:

2 likes

4 likes

Een flieger was al genoemd, maar zat hier ook aan te denken. Ook in 36 mm variant te vinden bij Stowa

Of gewoon de klassieke Gada, Sinn 556.
Maarrr volgens mij heb jij liever geen datum op je horloges dus kan je gaan voor de blauwe variant.
Goed kleurtje ook voor naast de zwarte plaat van je sub

En last but not least

Dat idee kreeg ik ook. Dus even over een andere boeg. Wel 40 mm maar mega stoer dus die extra mm moet je dan maar even vergeten.
Breitling Aerospace!

4 likes

Omega Railmaster of misschien het budget een klein beetje oprekken naar een Zenith Defy Classic

1 like