Altijd een genot om jouw topics te lezen @pasd! Ik heb een tudor bb54 als GADA watch, is voor jou een tudor black bay 36 smily geen optie zijn? Sportief en toch robuust, prima te dragen voor formele gelegenheden maar ook voor op het strand. En met een ETA uurwerk “goedkoop” in onderhoud.
Iets oprekken van het budget dan misschien een mooie JLC?
Zag deze op chrono24 staan, 37mm en een prachtig horloge, vind ik.
Foto van chrono24.
(Jaeger-LeCoultre € 3.850 https://chrono24.app/jaegerlecoultre/jaeger-lecoultre-1995-master-classique-grande-taille-140889-unpolished-box-and-extracts--id39973476.htm?SETLANG=nl_NL&SETCURR=EUR)
Zo, dat mag je wel zeggen ja.
Heel eerlijk zou ik in jouw geval een G-Shock erbij kopen voor de strand/klus dagen en die 3K voor iets anders gebruiken. Misschien wel een 3e vakantie dit jaar
De andere Sub heb je 24/7 gedragen, terecht. Dat ga je met de 6 digit sub ook doen. Dus waarom 3K stuk slaan op een horloge dat niet gedragen gaat worden en toch weer geflipperd gaat worden?
Blauw in Titanium ?
sporty chique, die 41mm valt reuze mee want hij is plat, en 100mtr WR en rubber voor de flex
Hoogste tijd voor een SEIKO!
En wel de Seiko Alpinist, 39,5 mm in allerlei kleuren en uitvoeringen ( met/zonder compas ):
Zoek er maar eentje ( of meer ) uit!
Man, jij hebt al zoveel van dit soort horloges gehad , ik zou het echt niet meer weten.
Enige wat ik nig kan bedenken is een Citizen chronomaster. Die zijn wel gruwelijk mooi, passen helemaal in jouw straatje, en ruim onder budget.
Waarom verkoop je eigenlijk toch steeds weer een Tudor Zowel de Pelagos, maar zeker de Ranger. Die laatste is toch eigenlijk perfect?
Doorsparen en een Explorer kopen
Volgens mij kun jij snacks eigenlijk helemaal niet waarderen
Die heeft hij al 2 keer weggedaan, maar misschien is 3 keer scheepsrecht
Edit: deze vind ik ook wel mooi, maar kan hem nergens vinden.
Tag heuer aquaracer Solargraph sundowner (time & tide)
Plaatje van het web.
Blijft ook echt een topper, heb de 36 en 41 gehad .
Maar die 36 blijft lonken
Whoooow ook heel tof.
Prijs kon ik niet zo snel vinden wel een gelimiteerde uitgave.
Past wel bij Dan
Titanium coole uitstraling
Ja maar ach, deze blijft waarschijnlijk ook niet voor eeuwig, maar wordt zeker gedragen
Kom wel deze tegen 3,2K inclusief titanium band.
Maar die hierboven met die gouden accenten nog niet gevonden.
Limited edition. Is er volgens mij slechts één op het forum
Ik denk 2. In de TH en Aquaracer topics heb ik er 2 voorbij zien komen.
Edit: @Iceman1987 en @Surferboy hebben er beiden een.
Dan moeten ze die maar snel in het blauw zetten
Hij is idd heul erg gaaf
Weinig kans, vrees ik