time will come, advice will come. Met tijd, komt raad?

De Monta Noble Voyager, GMT, met die heerlijke band, vind ik wel een lekkere, karaktervolle GADA naast die Sub. Staat nog steeds in mijn persoonlijke top 3.

2 likes

Een Mühle Glashütte ?

https://ocarat.com/montre-automatique-homme/#marque-muhle_glashutte/category-2326/orderby-position/orderway-asc

Bijna alles is nu wel genoemd, behalve deze. :wink:

2 likes

Ja ik ben ook al iets van een maand sporadisch aan het zoeken maar kom er nergens een tegen die te koop aangeboden word.
Is echt een hele gave uitgave dit.

1 like

Een Tudor Black Bay Pro.

3 likes

Staat er 1 op mp nu…€7800 :joy::joy::joy::joy:

Ff doorsparen Dan @pasd

2 likes

Beter wachten op een volgende release :joy:

2 likes

Deze is zóóóó lekker! :drooling_face:

1 like

Haha klopt.
Deze gaat niet weg uit mijn collectie…
Al heb ik dat ook gezegd over de sbgn001…

6 likes

3,2K voor een solar quartz?! Not in my book. Dan betaal je alleen voor het merk en ben je voor een tiende van de prijs beter af met een Eco-drive titanium saffier diver. Die doet technisch gezien niets onder voor deze knetterdure TAG.

2 likes

Wel een heel lekkere TAG :heart_eyes:

2 likes

Ben zelf erg fan van deze en staat op mijn wishlist. In het echt is het groen donkerder en erg mooie sunburst. Ook in andere kleuren. Zie veel zwarte wijzerplaten voorbij komen, maar die heb je al twee. Zou dus een ander kleurtje erbij kiezen.

2 likes

Hahaha, echt niet :money_mouth_face:

Dat is zeker ook een topper Jan, ooit eens een uitvoering gezien hier op HF met een olijfgroene seconde wijzer ook erg tof :ok_hand:

Ook gehad al blijft het een stoer horloge :+1: alleen kan ik niet echt aan een vierde wijzer wennen :face_with_peeking_eye: er gaat dan iets mis in mijn brein en moet ik wel 2x kijken hoe laat het nu eigenlijk is.

4 likes

In alle kleurtjes. Wit, blauw, zwart, wasabihakkitakkigroen, esdoornvallendeblaadjesindeherfstbij japansmeertjerood, gefermenteerde theeblaadjesbloesem grijs, en meer van dat soort Japanse gewauwel. Met of zonder adelaar (ik zeg zonder maar ok).

6 likes