De Monta Noble Voyager, GMT, met die heerlijke band, vind ik wel een lekkere, karaktervolle GADA naast die Sub. Staat nog steeds in mijn persoonlijke top 3.
Een Mühle Glashütte ?
Ja ik ben ook al iets van een maand sporadisch aan het zoeken maar kom er nergens een tegen die te koop aangeboden word.
Is echt een hele gave uitgave dit.
Beter wachten op een volgende release
Deze is zóóóó lekker!
3,2K voor een solar quartz?! Not in my book. Dan betaal je alleen voor het merk en ben je voor een tiende van de prijs beter af met een Eco-drive titanium saffier diver. Die doet technisch gezien niets onder voor deze knetterdure TAG.
Wel een heel lekkere TAG
Ben zelf erg fan van deze en staat op mijn wishlist. In het echt is het groen donkerder en erg mooie sunburst. Ook in andere kleuren. Zie veel zwarte wijzerplaten voorbij komen, maar die heb je al twee. Zou dus een ander kleurtje erbij kiezen.
Hahaha, echt niet
Dat is zeker ook een topper Jan, ooit eens een uitvoering gezien hier op HF met een olijfgroene seconde wijzer ook erg tof
Ook gehad al blijft het een stoer horloge alleen kan ik niet echt aan een vierde wijzer wennen
er gaat dan iets mis in mijn brein en moet ik wel 2x kijken hoe laat het nu eigenlijk is.