time will come, advice will come. Met tijd, komt raad?

Heb nu twee horloges maar de Unimatic is de laatste maanden maar 1 x om de pols geweest voor een dagje strand. Ga dit jaar ieder geval nog 2 x op vakantie en laat de Unimatic maar gewoon thuis omdat ik al weet dat ik deze toch niet ga dragen.
Handig als reserve horloge je weet maar nooit :blush:

Sinds twee dagen blij met deze NA de 114060 na de 14060 die ik ook echt 7 maanden 24/7 gedragen heb.

Maar nu een vraag ? wat zouden jullie aanraden naast de Sub als 2e horloge met een budget tot 3K minder mag natuurlijk ook.
Geen dress watch en geen duiker en een maat tussen 36 en 40 mm.
Benieuwd naar jullie suggesties :thinking:

13 likes

Volgens mij heb jij een voorkeur voor stoere horloges.

Ik dacht even aan een fieldwatch.

Maar je Unimatic zit al heel erg in die hoek.

Squale heb je al gehad.

Sinn 103 st.

Sinn 144 st sa.
17472626265326336997846247062267

Een 104 st sa is een ook een leuke on the side. Echte bandenslet.

Alle bovenstaande zijn 41mm, een millimeter groter dan je voorkeur. Maar alle bovenstaande dragen iets kleiner.

Laco Pro Pilot.
40mm. En voordeliger.
Foto is maar een voorbeeld. Te krijgen in verschillende versies finishes en maten.

8 likes

Die Breitling superocean heritage chrono van in het blauwe gedeelte?

1 like

Die is wel tof ja :ok_hand:

Te groot :face_with_peeking_eye:

1 like

Tudor Pelagos yolo

1 like

Field watch

Chronograph

Op beads of rice bracelet een hele mooie GMT

https://chrono24.app/tudor/tudor-black-bay-36-blue-dial-jubilee-bracelet--id35756728.htm?SETLANG=nl_NL&SETCURR=EUR

Dit model is in het echt vele malen mooier dan op foto’s. Een vriend van mij heeft deze, net geen datejust maar de T-fit clasp is echt geweldig.

Eerlijk gezegd vind ik de €3000,- range tricky. Neig toch snel naar Tudor en Longines voor de prijs/kwaliteit verhouding. Veel mooie dress watches beschikbaar rond deze prijs range maar dat zoek je jammer genoeg ook niet.

2 likes

Budget een beetje oprekken en dan een Rolex Explorer I in 36 of 39mm kopen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Anders Tudor Ranger of Black Bay 36. De meeste van deze voorstellen heb je al gehad zeker?

Deze Baltic kon ik nog niet, ziet er tof uit.

Tja heb ik eigenlijk al alles van gehad :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

Alle 4 al gehad :wink: :innocent:

Nach Cognac geht nichts mehr.

U heeft zich aardig in de nesten gewerkt :stuck_out_tongue_winking_eye:

Hoewel …

8 likes

Oké…:sweat_smile:
Nieuw voorstel: budget evenzeer oprekken en een mooie Speedmaster kopen, zou ook mooi staan naast de Sub. Op papier misschien te groot, maar kan het altijd voorstellen.:grin:

3 likes

Flieger van 39mm in een frisse kleur en binnen budget.

5 likes

Voor 3K neem ik die graag van je over :yum:

Zeker . dan heb je echt een droomduo maar dan moet ik doorzetten en nog even sparen.

3 likes

Er staat een leuke Longines panda chrono in het blauw :wink:

1 like

Denk iets te groot :thinking:

2 likes

42 moet kunnen, toch?

En all steel, dat oogt vaak wat kleiner dan het is.

1 like

Op zich wel een mooi horloge en een witte plaat dus echt wat anders :thinking:

1 like

Een chrono mag die 'precense best hebben.

1 like

Maar er is ook nog de hoogte bij chrono’s, dat is wel een dingetje. Vaak beste bommetjes.

Klopt , en daar zit ik ook niet echt op te wachten.

1 like

Je zou hem even moet gaat passen :stuck_out_tongue_winking_eye: :grin:

1 like