Maar twee horloges? Kan dat? Haha! Als ik een reële keuze zou maken, zouden het denk ik deze twee zijn.
Wel gecombineerd met een hele partij bandjes om lekker te swappen.
Tudor Pelagos 39:
Longines Spirit 42:
Maar twee horloges? Kan dat? Haha! Als ik een reële keuze zou maken, zouden het denk ik deze twee zijn.
Wel gecombineerd met een hele partij bandjes om lekker te swappen.
Tudor Pelagos 39:
Longines Spirit 42:
Lijkt wel wat op mijn setje. Met deze combi zou ik ook prima kunnen leven! Nice.
Jouw set zou bij mij ook prima gaan.
Die bovenste is bijna perfect vind ik. Die plaat en wijzers in de kast van de Ichimonji en we zijn er.
Die onderste is ook geen lelijk horloge trouwens.
Gewoon weer een Pelagos 39 ernaast?
Voor 3k is het goed zoeken en dan zijn het wel bijna twee gelijke horloges
Een Pelagos 39 maar dan in de FXD kleur zou mij zeker over de streep kunnen trekken
Heb net ook al een topic met deze vraag aan gemaakt dan is die wat meer zichtbaar voor iedereen
Hier een update van mijn nieuwe 2 piece
Longines in een kleienere maat met de Pelagos zou ook een ultieme duo voor mij zijn.
Grappig. De Casio is het nettere horloge, ik zou de Longines juist als vakantie beater gebruiken.
Sta je hier een dik half jaar later nog zo in?
Yes. Ik vertrek deze week naar Ibiza en heb de Longines al gepoetst en al opgeborgen en de Casio weer om de pols.
Een Hydroconquest, dat is ook niet zomaar wat. Goed dat je daar voorzichtig mee omspringt!
En een fijne vakantie gewenst natuurlijk!
Thanks!!
Man, het is een dikke beuker van een duikhorloge. Nooit zal ik het volk op dit forum begrijpen wat goed geld neerlegt voor onverwoestbare toolwatches om ze vervolgens met fluwelen handschoenen te behandelen.
Krassen, deuken en blutsen die handel!
Om dezelfde reden dat je nooit iemand met een vonkelnieuwe rangerover ziet parkeren à la parisienne
Yup. Of van die belachelijke BMW1200 gs motoren die dan vlekkeloos als een PC Hooft brommer in de stad staan. Posers.
Ik snap het ergens wel. Als de Casio bij wijze van spreken 30 euro is en de Longines 3.000 euro (ik las dat het Longines horloge 100x duurder is), dan zou ik zelf de Casio ook veel liever inzetten als vakantie beater.