Wat is jouw ultieme 2 piece collectie

Hallo beste mede forum genoten,

Zoals sommigen van jullie al gezien hebben heb ik sinds kort mijn verzameling uitgebreid met een prachtige Submariner.

Samen met mijn Seamaster vind ik persoonlijk dat ik de ultieme 2 piece collectie heb die er is!

Het gaat dus om:

Omega Seamaster Aqua Terra blue dial 2019

Rolex Submariner 16610 date black Swiss Only 1999

Mijn stelling is dat de Omega Seamaster welke kleur dan ook en de Rolex Submariner black date of geen date de ultieme 2 piece collectie is. Ongeacht welk jaar.

Ben graag benieuwd naar jullie mening en of foto’s van je ultieme 2 piece collectie en je gedachten daar achter. Misschien dat ik toch weer in de toekomst op jacht ga naar een uitbreiding :yum:

Alvast bedankt voor jullie reacties

En excuses voor gemaakte spelfouten.

Fijne dag gewenst
Hajrik

51 likes

:woozy_face:

4 likes

Momenteel zou ik zeggen een bb54 en een Seiko SJE093. Waarom, tja gewoon omdat het kan…

De 54 al in bezit, de Seiko helaas nog niet

34 likes

Ziet er goed uit. Sportief en elegant. Sucses met jacht ernaar!

2 likes

Dank je wel. Zeker waar. Nu zie de Terra zeker wel meer als Dress Watch. En Submariner als sport Watch maar snap je punt. De Rolex is wel al bijna 25 jaar oud dus zeker neo vintage. En uiteraard gaat hij van origine terug naar 1954.
En in 2019 was de omega wel een stuk goedkoper dan nu :crazy_face:. Bedankt voor je mening in ieder geval

1 like

ik heb er veel, maar als het een ultieme 2 moet zijn deze dan,

22 likes

52 likes

Prachtig :heart_eyes_cat: blue dial liefhebber ook… vind dat ook zo prachtig

2 likes

Aiii zeer nice!! Dit komt ook wel in de buurt ja :hot_face:

Citizen AQ-6110 10L
Chopard LUC 168860-3003

IMG_5101

22 likes

Zeer sjiek! Vooral die Chopard Klasse

23 likes

Twee ?
Oeps dan moet ik er een paar veel weg doen.
Maar bij jou komen er ook meer.
Virus van hier blijven lezen.

2 likes

Bij maximaal twee dan dit duo maar dan de Santos met witte wijzerplaat.

22 likes

Hoeveel moet jij er verkopen om aan 2 te komen? :joy:

2 likes

Staal: Tissot Navigator Chrono
Goud: Tissot Navigator Worldtime

(nb: kan morgen weer anders zijn :sweat_smile:)

14 likes

Mooi maar de door de achtergrond komen ze niet goed uit. A.u.b. nieuwe foto’s.

3 likes

21 likes

Mijn Omega en Citizen. Ik ben met die horloges getrouwd. Tweemaal getrouwd, met dezelfde vrouw, zonder dat er een scheiding tussen zit. Jup, het kan!

De Omega was een geschenk van mijn grootmoeder, de Citizen van mijn vrouw. Ik weet niet of het mijn mooiste, gaafste, horloges zijn. Vast niet. Maar het zijn die twee die als allerlaatste vertrekken.

Mijn grootmoeder heeft me nog meer gegeven, hoor; een Ball Spacemaster, en een Hamilton Jazzmaster open heart chronograph moonphase. Ik mag kiezen, maar zíj geeft het. Al haar cadeaus zijn mij ontzettend veel waard.

8 likes

De huidige staat van de collectie!

26 likes