Zoals sommigen van jullie al gezien hebben heb ik sinds kort mijn verzameling uitgebreid met een prachtige Submariner.
Samen met mijn Seamaster vind ik persoonlijk dat ik de ultieme 2 piece collectie heb die er is!
Het gaat dus om:
Omega Seamaster Aqua Terra blue dial 2019
Rolex Submariner 16610 date black Swiss Only 1999
Mijn stelling is dat de Omega Seamaster welke kleur dan ook en de Rolex Submariner black date of geen date de ultieme 2 piece collectie is. Ongeacht welk jaar.
Ben graag benieuwd naar jullie mening en of foto’s van je ultieme 2 piece collectie en je gedachten daar achter. Misschien dat ik toch weer in de toekomst op jacht ga naar een uitbreiding
Dank je wel. Zeker waar. Nu zie de Terra zeker wel meer als Dress Watch. En Submariner als sport Watch maar snap je punt. De Rolex is wel al bijna 25 jaar oud dus zeker neo vintage. En uiteraard gaat hij van origine terug naar 1954.
En in 2019 was de omega wel een stuk goedkoper dan nu . Bedankt voor je mening in ieder geval
De Omega was een geschenk van mijn grootmoeder, de Citizen van mijn vrouw. Ik weet niet of het mijn mooiste, gaafste, horloges zijn. Vast niet. Maar het zijn die twee die als allerlaatste vertrekken.
Mijn grootmoeder heeft me nog meer gegeven, hoor; een Ball Spacemaster, en een Hamilton Jazzmaster open heart chronograph moonphase. Ik mag kiezen, maar zíj geeft het. Al haar cadeaus zijn mij ontzettend veel waard.