Timefactors inkoop actie

Nu ga ik voor mezelf toch de PRS18a bestellen. Nu heb ik een tijdje geleden iets gelezen over een korting van 10% bij aankoop van 10 stuks.
Volgens mij is het echter enigszins doodgebloed en zijn we verder gegaan met de Grovana.

Zijn er nog meer mensen voornemens om een Precista/Broadarrow aan te schaffen.
Indien ja, meldt dit dan even hier dan wil ik die inkoopactie best op me nemen.
Heb alleen geen geduld dus ik wil de inventarisatie maximaal 1 week laten duren. Na die tijd kan die 10% me gestolen worden en koop ik zelf wel een nieuwe 18A

Even ter aanvulling. Er waren 11 of 12 aanmeldingen. Eddie van timefactors bood 10% korting en gratis verzending naar één adres. Ongeacht welke modellen trouwens

Over welk horloge hebben we het hier? Ik heb deze discussie gemist.

Thanks. Scheelt toch al snel 40-50 pond (korting en verzendkosten)
Hebt alleen het geregel en risico van verzenden binnen Nederland.

Zoals Harry zegt kun je ieder model van Timefactors kiezeb

yep, ieder model en de pond staat gunstig

als het uiteindelijk door gaat doe ik mee, wil toch wel graag een speedbird :slight_smile:

Hallo Tom,

Ik wil graag meedoen. Ik kijk namelijk al wat langer naar de PRS18a. Ik hoor wel van je of het doorgaat en wat het gaat kosten e.d.

Hoi Tom,

Ik heb je een Pb gezonden en wil graag meedoen (ik wil de PRS-10 :D).

Op welke site kan ik de modellen bekijken?

www.timefactors.com :wink:

Klinkt heel logisch.:#
Bedankt El Penumbra.(tu)

Om het voor mij even overzichtelijk en eenvoudig te maken even een paar spelregels.
Alles uiteraard onder voorbehoud of het uiteindelijk doorgaat.

  • Stuur mij even een mailtje met daarin: naam, forumnaam, adres (ivm afhalen/versturen) en vanzelfsprekend wel model je wilt. Mailen kan naar tomkoerts@gmail.com (heb een goed spamfilter :wink: )

  • Betaling dient vooraf te gebeuren, uiteraard wel pas wanneer er genoeg deelnemers zijn voor deze inkoopactie. Dit zal uiteindelijk allemaal via de mail gaan.

  • Ik zal Eddie vragen of hij de horloges wel apart wilt inpakken voor iedere persoon, dus met al een adressticker. Het enige wat ik dan hoef te doen is het pakketje af te geven bij het postkantoor. Ik stuur deze dus 1 op 1 door naar jullie en maak ze niet open. Ik ben dus niet verantwoordelijk voor eventueel verkeerd ingepakte horloges.

  • Verzending zal aangetekend gebeuren op kosten van de koper. Ondanks een verzekering weet ik dat TNT nog wel eens moeilijk doet over horloges/sieraden die kwijt raken. Ik ben niet verantwoordelijk daarvoor, en de koper zal dit zelf moeten kortsluiten met TNT. Ik zal uiteraard wel alle gegevens verstrekken.

De horloges kunnen overigens wel afgehaald worden in Apeldoorn (lekker centraal)

  • Om het enigszins overzichtelijk te houden voor me, is het maximaal aantal deelnemers gesteld op 15. Wacht dus niet te lang.

hoi Tom,

ik twijfel een beetje , stel dat je precies 1 man te kort komt moet je maar even mailen dan zal ik er nog even serieus over denken :wink:

Kom Joost, niet denken maar doen :wink:

Marco-T Schreef:

Kom Joost, niet denken maar doen :wink:

als het nodig is hoor ik het wel … en ik heb de laatste tijd al heel wat gekocht

Aardig initiatief, Tom! Ik overweeg de Italian PRS-20, maar je hoeft me nog niet op de lijst te zetten.

Groeten,

Bart

Helaas wat vervelend nieuws betreffende de inkoopactie. De actie gaat helaas niet door.

Ik heb even contact gehad met Eddie Platts van Timefactors en het feit dat de korting voor ieder model zou gelden is verkeerd geintepreteerd door Hharry.
De marges op ieder model zijn verschillend waardoor niet ieder model in aanmerking komt voor korting.
Het is dus niet mogelijk om een korting te krijgen op meerdere modellen, zelfs geen twee modellen.

Normaliter zou dit alsnog geen probleem kunnen zijn maar feit is dat het model waar het meest voor gekozen is; de PRS18A/Q op dit moment bijna is uitverkocht. De Q is al zelfs helemaal niet voorradig en van de A zijn nog maar enkele stiks op voorraad. De kans is dermate groot dat dit model ook niet meer wordt gemaakt wanneer ze uitverkocht zijn.
Wanneer dit model wegvalt is er geen enkel model wat meerdere keren op de lijst stond. Het zijn allemaal verschillende modellen waar interesse voor is.

Dit resulteert dat de inkoopactie geen doorgang kan vinden. Helaas maar het is niet anders…

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik dit erg jammer vindt :frowning:

M.b.t. de PRS-18A, deze was al een keer eerder “uitverkocht”, maar door veel aanvragen had hij uiteindelijk toch weer een behoorlijke partij besteld bij Fricker. Gezien de interesse in dit model kan ik me dus niet voorstellen dat het hierbij blijft. Een echte limited zal het dus nooit worden :wink:

Het spijt me oprecht dat deze aktie geen doorgang kan vinden. Ik had inderdaad een andere interpretatie. Ik heb Tom Koerts mijn mailverkeer doorgestuurd en hoewel het antwoord van Eddie Platts me sterk verbaast is de teleurstelling niet minder groot. Mea Culpa.