Timefactors only

Alleen wat er te krijgen is is een beetje beperkt.

The Smiths Everest 36mm black dial was due to be delivered on 21/22 January but unfortuantely this has now been delayed until mid-February. There is still limited stock of the white Dial Smiths Navigator PRS-48.

I have stock of all the recently launched “Baby” range also.

36mm Baby Speedbird - https://www.timefactors.com/collections/speedbird/products/baby-speedbird-prs-51

38mm Baby Dreadnought - https://www.timefactors.com/collections/dreadnought/products/baby-dreadnought

40mm Baby Willard - https://www.timefactors.com/collections/smiths/products/smiths-baby-willard-prs-68

1 like

Ja, ik wacht wel op de disco versie op jubilee :man_dancing:

1 like

Nog maar 30 minuten dan is het zover! Store opening Timefactors. Voor een minuut of 2. :laughing:

Whoop en mijn bestelling is geplaatst!
Erg benieuwd wanneer de Speedbird PRS-22 bij mij om de pols zit. De webshop was inderdaad binnen een paar minuten weer gesloten…

2 likes

Welke wijzerplaat heb je gekozen?

Met de tekst Speedbird erop (PRS-22), die vind ik wat mooier in balans en oogt wat ‘voller’ dan de oude en kale versie (PRS-1).

OK, ik had de PRS-1 gedaan, waarschijnlijk omdat ik de 22 al 4 keer gehad heb :joy:
Maar gefeliciteerd, topklokkies die Speedbird.

1 like

Ikzelf stond vandaag niet op de deelnemerslijst, maar een maatje van mij heeft vandaag een witte Navigator gekocht. Bestelproces en bevestiging schijnen nu een stuk soepeler te verlopen. Ben benieuwd. Wellicht ga ik op een later moment nog voor een zwarte PRS-29 of volgend jaar (indien weer beschikbaar) voor de zwarte Navigator. Ben op zich ook wel benieuwd naar de jubilee bracelet. Dat glittercircus hoeft van mij niet per se.

1 like

4x?! Beetje haat/liefde verhouding met de PRS-22? :wink:

Ja, zoiets. Vind ze top maar de stalen band paste nooit lekker. Er is nu een stel-sluiting dus wie weet…

Ik zal mijn ervaringen met de Speedbird hier uiteraard ook plaatsen.

3 likes

Ik ben eigenlijk meer nieuwsgierig hoe het leverproces verloopt vanaf het moment dat je bestelling in het UPS-busje geladen wordt bij Eddie :rofl:

Je bedoeld eventuele inklaringskosten? :british_indian_ocean_territory:

Ook, en hoe snel de levering verloopt.

Gaat meestal wel redelijk vlot bij Eddie. Ik had mijn Navigator binnen 3 weken op de mat.

Ik mijn meeste bestellingen binnen 3 dagen,. Daarom schreef ik ook ‘nadat de bestelling in het UPS-busje geladen is’. :wink:

Zondag om 15:00 uur heb ik een bevestiging ontvangen van Timefactors van mijn bestelling.
Maandag (vandaag dus) om 17:30 uur een verzendbevestiging ontvangen van Timefactors én de track & trace ontvangen van UPS - verwachte leverdatum is ergens tussen 28 januari en 31 januari…we wachten het rustig af en ben benieuwd hoe verder loopt (ook qua inklaring).

Oohja en vandaag ook nog maar een Precista PRS-45 Aerotimer besteld. :upside_down_face:

2 likes

Vriend van mij heeft gisteren besteld en morgen wordt al afgeleverd, aldus UPS. Bestelproces schijnt inmiddels stukken beter te zijn vergeleken met september 2020.

Ben benieuwd of hij nu wel of geen BTW, invoer etc. moet gaan aftikken. Anders zouden er zo maar eens 150 o.i.d. kunnen worden gevraagd bij aflevering.

1 like

Nou. Inmiddels ga ik ervan uit dat bezorging toch nog even op zich laat wachten. Navigator ligt blijkbaar nog bij de inklaringsinstantie.

Lang leve Brexit :confused:

Deze had ik eerder dit jaar binnen een paar dagen in huis

4 likes