Buiten dat een schaarse verschijning. Om en nabij een jaar wachten totdat er weer een nieuwe batch beschikbaar komt. UUMMMMPHHH!!!
Ik had ook al gekeken iddâŠEn als de nieuwe batch online komt kan je er maar beter als de kippen bij zijn.
De PRS 29 is ook gaaf. Maar ook daar zal je zo nu en dan op moeten wachten.
Klopt. Een maatje van me wilde ook graag de zwarte Navigator, maar hij gaat vermoedelijk nu toch voor de witte. Ikzelf zou dan for the time being de PRS-29 AM kiezen en vervolgens wachten totdat de zwarte Navigator er weer is.
Ik wacht rustig af. De Navigator of de PRS 29 met zwarte dial hebben geen haast. Ik heb momenteel de Serica WWW als fieldwatch en die bevalt uitstekend!
Heeft niks met de Smiths releases van Timefactors te maken natuurlijk. Maar er is zodoende geen serieuze itch voor een fieldwatch nu.
Ik denk dat ik hem ga inruilen voor een Submariner. Die zijn minder schaars dan mijn Smiths.
En als dat zo doorgaat op eBay zijn die binnenkort ook goedkoper dan Smiths
Beding ik er nog een GMT-Master bij ook.
Leuk, zeker de gele.
Ja die gele had ik ook op het oog. Maar Eddie had er nog geen haast mee, dus nog een idee wat op de kast ligt.
Ik weet niet. Loop er niet direct warm van, maar wellicht zou ik zoiets een keer aan de pols moeten hebben om mân mening bij te stellen.
Case design en de kroon die in de kast smelt heeft iets weg van de Seamaster. Evenals de hour- en minutehand die lijken op de Peter Blake handset.
Dag en datum aanduiding hoeft van mij dan weer niet zo. Ook die 6 en 9 zijn een beetje overbodig maar niet heel storend.
Is het zo dat als je op de mailinglist bij timefactors staat dat je dan bericht krijgt als er weer een nieuwe batch beschikbaar komt??? En is er dan ook bekend hoeveel er worden uitgeleverd?? Heb het dan voornamelijk over de smiths horloges
Ja dan krijg je vaak wel een reminder, maar ook niet altijd. Een tip is ook om het forum van Timefactors in de gaten te houden. Hier komt informatie vaak als eerste op te staan.
Over bijv. nieuwe releases en wanneer modellen weer op voorraad komen.
Goede tip, ga eens een kijkje nemen op dat forum. Thnx
Zo Eddie gaat lekker!
Die kan er ook wel bij op de wishlist⊠Bij de rest van de Smiths als ze een keer leverbaar gaan worden.
Ja ziet er tof uit zo van de tekening. Ik ben heel benieuwd naar de prototypes.
Ja. Tekeningen zijn meestal wel lollige teasers, maar een goed beeld krijg ik er toch zelden van. Maar goed. Leuk om er op deze manier mee bezig te blijven
Op de website van Timefactors staat nu de boodschap dat de webshop morgen (24 januari) open is om 14.00 uur UK tijd.