Ik heb de factuur niet gezien, maar even nagevraagd. Voor de navigator moest hij EUR 142,78 extra betalen.
Ik vermoed inderdaad ook dat dit het is.
Dit allemaal lezende ben ik wel blij dat ik nog voor de Brexit-ellende mijn Smiths heb aangeschaft.
Als Landrover Defender eigenaar (youngtimer) loop ik echter wel op dat vlak tegen de Brexit aan. Gedoeā¦
Klopt. Anderzijds is het maar net hoe je het wil zien. Je zou je ook op het standpunt kunnen stellen dat andere fabrikanten ongegeneerd overvragen. Ook Eddie zal geen charitatieve instelling zijn
Krijg net een mail binnen dat er weer wat mooi nieuw spul binnen komt:
Een Everest Commando. Stick wijzers in plaats van Mercedes wijzers
Everest Gilt met⦠gilt
Interessant! Zondag eens kijken of ik de ānormaleā Everest kan bemachtigen.
Hij is weer in stock in ieder geval.
Als je om 1500 klaar zit en er snel doorheen klikt moet het lukken. Dat is mijn ervaring althans.
Succes!
Ik moet eerlijk bekennen dat ik de variaties op de normale Everest echt om te huilen vind. De Commando gaat nog wel, maar (ook al is het een hommage aan de uiterst zeldzame Rolex Commando) zou ik niet snel dragen denk ik.
Eddie mailde overigens vandaag dat de volgende batch PRS-29A deze week wordt verscheept. Wellicht is dit al oud nieuws, maar voor wie interesse heeftā¦
Mijn voorkeur gaat ook nog steeds uit naar de classic, maar vind juist die gilt ook wel wat hebben. Jammer alleen dat de kleur van de lume er niet helemaal bij pastā¦Had wat faux patina wel tof gevonden.
Mooi dat de prs-29a weer op voorraad komt. Wat mij betreft wel het leukste horloge dat ie aanbied. Al blijft de 29AM mij ook wel trekken. Wil die graag nog eens proberenā¦
Citaat Mag deze Smiths hier ook?
Geweldige teller! Naar welk dashboard kijken we??
Daar ben ik op zich ook wel benieuwd naar. Op deze website zie ik 'm er in ieder geval niet tussen staan.
Ik ben het helemaal eens met 2824! Eddie maakt m.i. een grote misstap door naast zijn āklassiekersā nu ook nieuwe creaties met vuige kleurtjes te ontwikkelen/verkopen. Met Cas86 ben ik van mening dat de PRS-29A (samen met de zwarte Navigator :)) het leukste Time Factors (Smiths) horloge is.
Je kijkt naar het dashboard van een Jaguar XK150. Je ziet regelmatig dat de klokken in het dashboard door Jaeger gemaakt zijn uit die periode, maar ik wist niet dat Smiths ze ook had gemaakt.
Dat is inderdaad wel een prachtig auto. Had overigens niet verwacht dat dit dashboard bij zoān oude auto hoort. Leuk!
Super horloge! Krijg je geen spijt van.
Thanks 2824!
De Smiths klokjes uit de auto is wel van een andere Smiths dan de horloges van Timefactors.
Desalniettemin een mooi dashboard en dito auto, ook al mee op de Ring geweest?
Ja het huidige Smiths (Timefactors) heeft weinig meer te maken met het originele merk. Maar vond het wel grappig om het zelfde font terug te vinden in de auto.
Haha nee helaas. Enkel naar het tankstation en terug. Lijkt mij ook niet de meest geschikte wagen voor de Ring.