Timefactors only

Je mag met zo’n classic gerust 20 minuten over BTG doen hoor. :wink:
Mocht je het nog eens overwegen, probeer eens doordeweeks ‘s avonds een rondje of 2 te pakken. Dan is het sowieso al rustiger dan in het weekend, maar er wordt ook véél beter gereden.

1 like

Bijna 1400 uk time, wie zit er nog meer klaar?

welke modellen??

Smiths Everest…oa

2 likes

shit, al uitverkocht

Ik heb er een in mijn mandje maar twijfel nog even m.b.t invoerkosten. Die zijn nu 21% vanuit Engeland?

1 like

Finally! Heb de order voor de Everest 36mm kunnen plaatsen

2 likes

volgens mij wel

K*T ruim op tijd, had er één in mandje alleen creditcard declined, bleek mijn vrouw de oude te hebben gegeven, die eerder geblokkeerd was ik ivm diefstal, verloopdatum was nog ok… :sob::sob::sob::sob::joy::joy::joy::joy:

Stipt om 15:00 uur deze besteld en nu alweer uitverkocht

8 likes

Heb er ook eentje kunnen bemachtigen :slight_smile: (de ‘gewone’ 36mm met zwarte wijzerplaat)

2 likes

Ik heb vroeger een paar horloges bij Timefactors gekocht en heb nog steeds de Speedbird III, maar als het zo moet dan doe ik niet meer mee.

1 like

Het is natuurlijk een hype creëren, ala rolex. Ik kijk elke keer of het lukt, zo niet dan pech en weer over tot de orde van de dag. Zorgt er wel voor dat de interesse in smiths Watches steeds minder wordt

Dat komt omdat Eddie met kleine oplagen werkt. Zal wel met zijn investeringsmogelijkheden als eenmansbedrijf(?) te maken hebben. Dan liever het systeem van Stowa, waar je soms weken tot maanden moet wachten op levering, maar waar je dan wel kan bestellen.

1 like

Volledig mee eens

Ik denk dat je je daarin wel eens vergist.
Immers kijk ook jij elke keer of het lukt :wink:

Bedoel hiermee mijn interesse. Kijken doe ik wel, maar lukt het niet, helaas pindakaas.

Afgelopen maand(en) een beetje op eBay gekeken naar de Everest, maar voor de prijzen (variërend tussen 400 tot 700 GBP) waarvoor ze daar van eigenaar wisselen schrok ik wel.

1 like

Dat zijn stevige prijzen.

Deze sinds vanmiddag te koop bij onze oosterburen voor wie in de shop mis hebben gegrepen. Met de tegenwoordige kosten erbij vanuit het VK, lijkt me dit geen rare prijs.