Prima!
Maar had er al eerder ééntje dus dat was geen verrassing…
O Ja dat zei je, met plexi. En waarom heb je die toch verkocht dan? En nu weer een nieuwe?
Die had het slagveld van mijn zoontje meegemaakt.
Dat is snel hoor!
En mooi!
Teveel herinneringen…
Blijven toch kleven aan de dingen.
Mooie combinatie. Ik heb de PRS-29AM met datzelfde bandje. Ik vind dat de buckle niet bij mijn horloge past (sandblasted buckle en gebrushed horloge).
Tocallig iemand met een SMITHS NAVIGATOR PRS-48 (witte wijzerplaat) die denk “mwahhhh, die mag wel weg”?
Ik vind mijn bandje perfect passen bij mijn horloge, wellicht te perfect, erg ton-sur-ton. Maar eens kijken naar lekker oeranje
Ik vind het een perfecte combi. Hierdoor geïnspireerd ben ik nu aan het zoeken naar zo’n bandje voor mijn Hamilton!
De mijn is te koop😂
En hier ook binnen! Lederen band erbij gekocht maar is net te roodbruin. Dus nu even op een groene canvas. Komt mss nog wel zwart leer op. Leuk horloge! Was bang voor teveel overlap met de Yema en Oris maar het valt mee, is mooie aanvulling!
Erg mooi in z’n eenvoud.
Ik kijk zelf een beetje zijdelings naar de Smiths PRS-47 Commando of the Baby Dreadnought, alleen door die Brexit price-hike (BTW/import) is het wel nét iets minder interessant geworden.
Fraai hoor! Wat voor canvas band is dat? Die op de Oris is ook fraai!
Dank je!
Die op de Oris is van Oris zelf inclusief de seatbelt sluiting. Zit erg lekker door de lederen binnenkant.
Die op de Precista is van Miros. Staat heel leuk maar zit veel minder. Stiksel prikt in m’n huid dus heb ‘m er al weer afgegooid.
Een echte bandenvreter maar toch gaat ie steeds terug op de admiraliteits-grijze nato.
Ik vraag me af of CWC een echte fabrikant is of dat ze hun modellen bij OEM-leveranciers zoals Zeno betrekken.
Ik snap heel goed wat je bedoeld! Ik ben blij dat ik deze net voor de Brexit heb aangeschaft. Nu zou ik het niet meer doen denk ik…