Louis gaat het er op wagen, zeker na het mooie gebaar van @Magnel:+1:
Hoop dat jij er geen last van hebt!
Wasmasjien
Nog gelukt met pinnetje zie ik. Veel plezier er mee!
Vooral in gebruik als poetslap.
Mag ik vragen waar je dergelijke canvas banden koopt? Ik heb ze vaak gezocht, maar kom op de een of andere manier altijd uit op banden die, of te glimmend, of te fijn van weving zijn.
Deze ziet er echter zeer goed uit.
Ik kreeg trouwens bericht via mail dat de prs 40 chrono gaat komen ergens in juli. Wat ik op het forum aan ontwerpen zie is dat mogelijk best wel interessant. Ik ben alleen niet helemaal zeker van de lug to lug en bijbehorende pasvorm. Heeft iemand hier ervaring met de eerder uitgegeven prs 40 kastvorm/pasvorm? Te groot/te klein/raar vallend? Of wellicht een snug fit?
Mmmm, die lange was nuttig…
Miros Time. Tip van Louis, eerst een keertje in de wasmasjien, dragen ze veeeeeel lekkerder.
Ik heb ze gekocht bij miros-time.de. Zijn inderdaad mooi en van goede kwaliteit. Enige wat mij tegenviel was dat de stiksels vrij scherp zijn en daardoor in m’n huid prikte.
Oh zie nu de reactie van Louis! Dat helpt dus…
Op 40 graden, liefst met Ariël😎
Maar serieus, helpt echt qua comfort. Canvasbandjes zijn net spijkerbroeken…
Dank Louis en Magnel.
Ze zien er goed uit in ieder geval.
P.s. Ik draag de 18q nog steeds op de originele NATO. Ook echt een super bandje kwalitatief gezien👍
Heeft hier iemand de Smiths Navigator PRS-48 met wit/creme dial?
Sinds ruim 2 jaar nu mijn meest favoriete en gedragen horloge!
Overigens zijn Barton canvas bandjes ook erg ok en hebben bovendien een quick-release bevestiging. Maar vanwege de originaliteit zit hij bijna altijd op de grijze nato.