Er is weer e.e.a.beschikbaar op de site; o.a. Baby Dreadnought, Speedbird en Willard.
Ik twijfel tussen die Baby Dreadnought of een RZE Endeavour met gele dial.
Er is weer e.e.a.beschikbaar op de site; o.a. Baby Dreadnought, Speedbird en Willard.
Ik twijfel tussen die Baby Dreadnought of een RZE Endeavour met gele dial.
Dus Eddie z’n shop is weer open tussen de flitsverkopen van populaire modellen. Valt me van hem mee.
Wat een loze firma zeg. Tegen dat je kan kopen wat je zou willen, driekwart jaar later, ben je het oubollig ontwerp beu. Heeft me mooi wat centjes bespaard.
Beetje zuur… Het klopt dat de leveringstijden wel lang zijn, maar het is dan ook een klein bedrijf gerund door één man. Zijn horloges bieden gewoon héél veel waar voor hun geld als je de kwaliteit vergelijkt met veel andere kleine kleine merken (en grotere). Zijn horloges zijn gewoon erg gewild omdat hij er net in slaagt om klassieke ontwerpen aan te bieden gekoppeld aan een hoge kwaliteit. Ik vind net zijn manier van werken (first come, first serve) heel correct, veel andere microbrands hadden al lang de prijzen de hoogte in gejaagd of met aanbetalingen gewerkt.
Eddie heeft lak aan alles en iedereen. Alleen al dat hij geen BTW aftrekt voor buiten de UK. Vervelende man.
Hij heeft inderdaad een vreemde verklaring op de website staan vwb VAT. Dat zou de Belastingdienst in de UK ook interessant moeten vinden
Buiten dat schijnen de horloges fenomenaal te zijn. Ik heb een Smiths Navigator incoming via HF, dus ben enorm benieuwd!
Het is niet zuur bedoeld. Ik zie werkelijk niet in wat er specialer aan zou zijn dan aan een andere microbrand.
Mate van afwerking wellicht? Als je het niet ziet heb je het horloge waarschijnlijk ook nooit in je handen gehad.
Goh, ik heb genoeg filmpjes bekeken. Het ziet er mij gewoon polijstwerk uit? Wat normaal is voor horloges van 400-500 euro.
alsof dat altijd nodig is. Er zijn genoeg filmpjes (met close ups en macroshots) hoor van de Everest modellen. Alsof het dan irl plots zo veel spectaculairder zou zijn zeker.
Heb je de BB58 nu al in het echt gezien en gepast?
Ik ben nu al een aantal keer behoorlijk verrast toen ik een horloge zelf in mijn handen kreeg. Laatst nog bij de Baltic (toevallig ook een micro-brand).
Nee, maar zo snel mogelijk. Wanneer ik ergens binnenga is het om te kopen. Hoop dat het wauw gevoel er dan is. Nog mijn Mashu Lake verkopen (dan het 8ste horoge dat ik ervoor verkocht heb, ben niet zo van de luxehorloges maar verantwoord het dus in de zin dat ik er niets extra voor uitgeef). Daarna wil ik stoppen met de hobby eigenlijk.
Ik ben zo benieuwd wat je ervan gaat vinden.
Hou ons maar op de hoogte.
Wat zijn de ervaringen met de Miyota 9039 die in de PRS-25 zit?
Maakt de rotor een herrie zoals regelmatig bij Miyota of hoor je hem niet?
Mijn ervaring is gebaseerd op een Everest en een Expedition, in beide gevallen hoor je de rotor weldegelijk.
Dat deed ik met de zwembroek.