Timefactors only

Ja, die ook :crazy_face:

Mooi toch? En verder niet zeiken.

Ooooh, gevoelige fanboy-snaar geraakt. Kl*tefirma is het. Als dat al zeiken is, was nog niet eens op dreef. :sun_with_face:

1 like

:point_up:

1 like

:wave:t3:

4 likes

Beetje laf dit, durf je niet het hele woord te typen?

Als dat zo is, dan zijn ze daar niet uniek in. Er zijn meer microbrands waarvan de vraag het aanbod weergaloos overschrijdt. Er is zelfs een triple-A brand die niet morgen of overmorgen kan of wil leveren als je een leuk sportmodel zou willen kopen :face_with_hand_over_mouth:

welk dan wel?

Rolex is het i.i.g. niet, want met zo´n attitude ben je per definitie geen

Zeker. En die gaan daar op een fatsoenlijke manier mee om.

Full disclosure: Ik heb een Precista. Maar alleen omdat er enkele jaren geleden een samenaankoop georganiseerd werd op dit forum. ´t is een geweldig horloge, maar bij nader inzien zou ik er niet opnieuw aan meedoen want eigenlijk gun ik Eddie geen rotte cent. Zijn dédain naar klanten toe is beneden alle peil.

4 likes

Dit. :face_with_raised_eyebrow:

2 likes

Wow, ninja edit, sjoeke!

:smiley:

1 like

Breed in de markt als trippel-A merk beoordeeld, maar wellicht wel zonder een laag dieper te kijken idd.

Help mij ff dan om te begrijpen waar dit op gebaseerd is. Gaat dit over de VAT? Gaat het over de beperkte productie en het krappe tijdslot waarbinnen er een kleine kans is om raak te schieten als liefhebber?

Nee, want dat is eigen aan micro brands.

Het gaat wat mij betreft over zijn botheid naar (potentiële) klanten toe en over het perverse genoegen dat hij er blijkbaar in schept om zijn klanten op zondagmiddag als kwijlende Pavlovhondjes voor hun scherm te kluisteren.

3 likes

Wat boeit het, hij maakt een leuk klokkie.
Bel hem dan niet als zijn dedain je tegenstaat.

1 like

Niks meer. Ik heb me er heel eventjes aan geërgerd, net omdat het toffe horloges zijn. Maar als hij zo graag een kloothommel wil zijn, dan is dat zijn prerogative natuurlijk.

1 like

Omdat UPS alleen overdag en door de week bezorgde vroeg ik hem of hij een andere verzenddienst wilde gebruiken. Ik was een zeikerd. Het exacte Engelse woord weet ik niet meer. Ik koop nooit meer iets bij de man. Blah. De Vat is een voorbeeld dat hij zijn niet-UK klanten gewoon meer laat betalen en de BTW in eigen zak steekt. Want dat doet hij dus, hij hoeft het niet af te dragen in de UK. Hij tilt je gewoon.

1 like

Maar kan het niet zo zijn dat hij gewoon niet meer aantallen kan produceren of niet meer aantallen kan produceren tegen de kwaliteitseisen die hij stelt? Ik kan mij daar wel iets bij voorstellen.
En als hij al weet dat hij 1000 mailtjes heeft gehad van kwijlende Pavlovhondjes, weet hij dat hij die 200 stuks binnen no time kwijt is. Door een starttijd te geven van de beschikbaarheid heeft in principe iedere liefhebber een kans. Als hij op z’n gemakkie op dinsdagochtend die 200 horloges op de website zou ploffen, zouden de Pavlovhondjes furieus worden omdat ze niet op de hoogte waren gesteld van de feestelijkheden.
Zo zie ik het een beetje. Heb verder nooit met hem kennis gemaakt, misschien is het wel een l#l. I don’t know. :upside_down_face:

Dat kan. En dan kan hij er op een nette manier mee omgaan, precies zoals zovele andere microbrands.

En, vooral, je kan als verkoper beleefd antwoorden op vragen van klanten.

1 like

Begrijp de frustratie wel. Kennelijk is de vraag groter dan dat Eddie in zijn eentje aankan. En hij wil kennelijk ook niet uitbreiden of zijn business plan aanpassen. Koppig.

Anderzijds heb ik wel eens gelezen dat hij de toko ook voor 6 nullen had kunnen verpatsen, ook had hij de prijzen flink op kunnen schroeven gezien de vraag. Doet ie niet, vind ik wel tof van hem.

Ken verder weinig merken/microbrands waar de CEO alle vragen persoonlijk beantwoordt. Kennelijk verwachten we dat hier van timefactors wel…

Oohw, onbeleefd. Dat maakt hem dan toch een #ss idd. Maar er zijn ook zat briljante artiesten die een #ss zijn en waarvan je geen optreden wilt missen. Uiteindelijk gaat het er dan idd om of je jezelf ervan kunt overtuigen of het optreden/horloge 't waard is om één van je principes opzij te zetten :sunglasses:

Of dat het je gewoon geen bal kan schelen. Haalt ook niet uit. Ieder het zijne.