Timefactors only

Maar het kan jou wel schelen. Je was er boos van. :laughing:

Zeker, het is namelijk iemand die andermans horloges namaakt. Geen artiest. Ik luister wel naar Wagner, en zou ook naar Michael Jackson luisteren als ik de muziek te pruimen vond. :slightly_smiling_face:

1 like

Eentje maar. En de kans is klein dat die ooit een keertje min of meer hier in de buurt belandt. :smiley:

heeft pareltjes van popsongs geschreven.

2 likes

Waarom koop je dan zo’n namaak horloge?

Dat is niet 100% juist. Reissue of tribune zou kunnen, maar er wordt ook veel toegevoegd in design om de horloges draagbaar en naar hedendaagse standaarden en verwachtingen te brengen. Dat is geen simpel kunstje.

Ik vond hem mooi. :laughing:. Ik zou ook een Davosa kopen hoor.

2 likes

Dan kan je hem moeilijk verwijten dat hij het maakt :rofl:

1 like

Dat doe ik niet, ik zeg alleen dat hij niet vergelijkbaar is met een artiest. Of het moet een zanger van covers wezen, welke ook mooi kunnen zijn. Desperado van Linda Ronstadt is een favoriet. :wink:

Ik vind ze ook tof hoor, maar het hele hommage dingetje eraan zit me toch niet echt lekker.

Al zou ik weleens een PRS-25 willen proberen.

Ik spreek mezelf weer keihard tegen.

3 likes

Ik heb een keer een kort mailcontact met Eddie gehad over de Smiths PRS 29.

Zat overduidelijk niet op mij te wachten als klant. :+1:

2 likes

dat zie ik hier niemand ontkennen. Het zijn leuke horloges van goede kwaliteit.

GBW klikt Youtube open…

1 like

:point_up_2:t3:

Maar anyway… ik heb opeens behoefte om meer te weten te komen van deze Eddy. Hij komt nu al op mij over als een sacherijn die als lunch bacon sandwiches eet terwijl hij scheten laat.
Heeft iemand een tip waar ik meer over hem te weten kan komen? Anders ga ik na mijn vakantie hier in duiken om mr Eddy eens te ontleden. :smile:

2 likes

De goddelijke komedie van Dante. Ik overdrijf… :joy:

2 likes

Veel te elegant voor een Brit :laughing:

1 like

Het TZ UK forum en dan onder andere het Timefactors draadje of deel van t forum is een goed begin. En google em ff, dan zie je denk ik wel wat anderen van hem vinden op andere fora.

Zou me niks verbazen als er al een hoop weg is inmiddels.

2 likes

Een korte google zoekactie levert meteen al een interessante quote op via het CW forum in de UK: “ Eddie is a well known arrogant A-hole” :laughing:

2 likes

Tja, heb een keer met hem gemaild. Nogal vol van zichzelf. Als je hem benaderd als een rolex AD waarbij de verkoper koning is ipv de klant, is er prima mee te praten.

Denk echter niet dat bij hem klant koning is, want dan kun je fluiten naar service.

Belachelijk. Daarom koop ik enkel iets van eddy in het blauw met de kop eraf

2 likes

Je betaalt nu VAT (Engelse BTW) en vervolgens over het totaal bedrag inclusief verzendkosten ook nog import- en inklaringskosten. Eddy zou zijn horloges voor klanten buiten de UK VAT free aan moeten bieden, maar nee dat is te veel gedoe. De UK belastingsdienst zal het een zorg zijn want die vangen zo alleen maar extra. Wat wij volgens mij wel zouden kunnen doen is de VAT zelf rechtstreeks bij de UK belastingsdienst terugvragen. Schijnt wel veel formulierwerk te zijn (iemand ervaring hiermee?). Wel jammer dat dit achteraf is, want anders zou je minder import- en inklaringskosten hebben. Al met al zijn Eddies horloges nu in feite te duur geworden. Laten we het verder maar niet over zijn service en beroerde communicatie hebben, wat daar heeft mister Eddy ondertussen een behoorlijk beroerde reputatie mee opgebouwd.

1 like