Timefactors only

Ik vind de PRS-25 dus wel cool, maar denk dat hij in het niet gaat vallen bij mijn Tudor Black Bay 36. Die er zelf al van beschuldigd wordt een hommage aan de Explorer te zijn.

Voor 350,- zou ik dat nog wel willen proberen, maar op dit moment zijn deze 500+ euro.

Qua specs is ie dat eigenlijk wel waard (al is het uurwerk dubieus met zijn eenzijdige rotor), maar voor een hommage… ik kan me er niet toe zetten om hem te kopen vrees ik. Hoe tof ik 'm ook vind en hoe ideaal hij ook is qua maat.

1 like

Ik heb 2 keer een dingetje gehad met Precista’s en beide keren keurig en snel geholpen.

1 like

Hiermee kom je al een heel eind. Anderen zijn hier welgevormder in hun taalgebruik (@GroteBozeWolvin, @Nash, @Alphons, …) maar hebben goed benoemd waarom het zowel gisteren, vandaag en vermoedelijk ook morgen een klotefirma was, is en zal blijven.

Maar genoeg gezeikt.

3 likes

ik 1x vaker wat besteld … van mij is wel alweer wat langer geleden, erg jammer allemaal als ik het zo lees .

1 like

Eufemistisch?

1 like

Neen, oprecht gemeend. Dank om de ervaringen te delen. :+1:

1 like

Heb btw wel een navigator prs-48. Prachtig horloge die niet snel weg zal gaan. De finish, kwaliteit, movement etc. Allemaal top.

Hij maakt mooie dingen. Dat zeker.
Hij heeft echter een salesmanager en klantenservice nodig.
Hij is waarschijnlijk gewoon een excentrieke horloge enthousiast en geen goede zakenman.

2 likes

Keertje problemen gehad met een bezel, werd netjes opgelost. (Onderdeel kosteloos opgestuurd.) kan dus ook

1 like

Wat Nash zegt. Kwaliteit van de Smiths Everest (gilt in dit geval) is wel even wat anders dan bijvoorbeeld een Seiko van 500 euro. Voelt echt anders. Vind dit horloge persoonlijk helemaal niet duur voor wat je krijgt. Over de man zelf kan ik niets vertellen, want geen contact mee gehad. Horloge gekocht via de website.

1 like

Mijn PRS 82 duiker kwam beschadigd aan, ik kocht em van Eddie terugsturen of laten repareren in nl op zijn kosten.

Hoog tijd voor een plaatje!

10 likes

Oefff, mooi!

1 like

Jammer dat het merendeel van zijn recente modellen geen datum of de optie om die wel toe te passen hebben.
Horloges zonder datum draag ik in praktijk nauwelijks meer, een te nuttige feature om te ontberen. Ik koop ze dus ook niet meer vanaf nu, hoe mooi ze ook zijn.

De PRS-18Q - COSC, enkele jaren geleden via de groepsaankoop binnen gekregen heeft wel een datumschijf op het uurwerk, je kan 'm horen klikken bij verspringen maar geen venster in de wijzerplaat. Ik zou die bijna custom erin willen laten maken :wink: . Zeker weten dat ie dan veel meer polstijd gaat krijgen.

2 likes

9 likes

Als het Davosa logo niet zo lelijk zou zijn… Haalt ieder Davosa horloge nog meer naar beneden dan Invicata (en dat zegt wat)

9 likes

En heeft iemand nog iets gekocht toen de toko open was vandaag?

Yessir! En iedere dag om sinds paar dagen later afgeleverd werd. En geen extra kosten, mazzeltje denk ik!

14 likes

Mocht je deze ooit weg doen dan hou ik mij aanbevolen :sweat_smile:

1 like

Haha zal ik doen. Vooralsnog weinig kans. Door dit horloge is er wel wat anders van mij in het blauw verschenen dus deze moet even dienst doen.

1 like