Timefactors only

Perlonbandje is natuurlijk het allergoedkoopste en minst classy van alles, maar wat draagt dat fantastisch :sweat_smile:

10 likes

Nee, op een trein.

1 like

Dan rijd je op tijd met die COSC !!

1 like

Als iemand een prs 10 heeft liggen…ik heb interesse.

1 like

Staat er eentje in het blauwe gedeelte

1 like

En ik heb eventueel interesse in een navigator prs-48 (zwart)

Het is mijn ervaring dat een perlon band de bodem van je horloge behoorlijk kan beschadigen.

1 like

Een plasticje achterop wellicht een goed idee, maar draag hem inmiddels weer op staal, staat gewoon het mooist.

Klopt. Quick fix: stukkie tape op caseback doen :wink: works for me

2 likes

De aventurine is binnen. Nu nog wachten op de commando. Tis een serieuze lichtshow die niet op foto vast te leggen is. Heel dynamisch, veel diepte ook. De combinatie van die dial met de kleine diameter maakt dat het wel echt zeer vrouwelijk oogt.


Mijn eerste Smiths, nog niet zeker of ik het zijn geld waard vind wegens de extra brexittaks. De afwerking is goed maar ook niet next level zoals wel eens wordt beweerd.

2 likes

Denk dat een matte wijzerplaat het horloge beter tot zn recht laat komen :grimacing: De Commando is wel cool met matte wijzerplaat en rechte wijzers :smiley:

Ik vind de afwerking ruim voldoende voor haar prijsklasse, het voelt en oogt vooral erg solide voor een luxe beater wat mij betreft.

1 like

6 likes

6 likes

7 likes


Wat draagt dat fijn en comfortabel en wat een schoonheid

7 likes

Gaaf ding he?! Groeten van z’n broertje :sunglasses:

6 likes

Leuk ding, maar niet aan mij besteed.

4 likes

Waarom, toch te klein?

Niet zo zeer, maar gewoon niet het juiste gevoel ofzo…

1 like

Het Smiths logo van de PRS-48 had er op gemoeten denk ik. Dit logo is zo, tja…

1 like