Timefactors only

Hee. Ik mag hier sinds vandaag meedoen.

@Dao is er wel uit gebonjourd. :slight_smile: Sorry. @Da_Watcher, ik zal morgen even een foto posten van die forumdel. Bah. Vies ding hoor. Ik vind het prachtig.

2 likes

Ik heb hem op Reddit verkocht. Mag lekker op permanente vakantie naar Canada…

1 like


Deze is leuker dan gedacht. Was niet van plan deze te houden maar voorlopig wel. Morgen foto’s bij daglicht.

5 likes

6 likes

Ik heb altijd het probleem dat de sluiting bij een Nato aan de zijkant van mijn pols zit.
Extra slip eraf geknipt waardoor het nu een single strap is en voila, zit prima!

5 likes

nog spam

6 likes

Goed dat jij ook het licht gezien hebt. Is niet om aan te zien dat die sluiting aan de zijkant zit. :+1:

1 like

Haha precies! 1 knipje maakte het verschil :slight_smile:

1 like

Tot voor kort was ik ook altijd aan het stuntelen om een symmetrische look te krijgen, totaan “down-under” configs aan toe.
Tot ik dacht van whatthehack, het is een functioneel militair (dus niet mode-gevoelig) ontwerp, onesizefitsall en op iedere pols dus anders.

Nu is mijn gevoel in ieder geval losser, een klein horloge als de PRS-10 krijgt wat meer body met de uitsteeksels aan de zijkant, een flinke duiker daarentegen krijgt wat meer balans.

is echt apart met deze, in het begin denk je mwah … daarna denk je damn toch mooi klokje … en daarna besef je dat je hem vaker pakt dan alle andere. vindt dit echt de beste aankoop in een lange tijd.

3 likes

zo zie je maar, voor elke pols is er een perfecte maat.

4 likes

Mis mijn Rolex Explorer eigenlijk helemaal niet meer nu ik deze heb, alleen de status van het kroontje heb je niet. :man_facepalming:t3: Of toch wel, een goekoper kroontje.

6 likes

Bij mij heel recente aanwinsten. Het duurt nog vooraleer ik mijn eindoordeel klaar heb. Ik merk dat ik steeds kritischer word en nog weinig wow-gevoel krijg van horloges. Ik ben dus nog steeds aan het delibereren. Is ook een kwestie van vergelijken met andere horloges, vb sarb033, bepaalde alpinisten, of idd een Hamilton fieldwatch. Welke is nu het horloge en is al de rest niet overbodig. Ik zou het niet meer weten eigenlijk…

5 likes

Ik vind het een prachtig horloge maar de band met links (hoe noem je die?) veel te lomp voor het horloge. Is daar een andere Oyster band voor te krijgen?

You love it or you hate it, of in mijn geval stoort het verder niet. Weet niet of er een alternatief voor is maar zie dat er ook een geslaagde jubilee band op bovenstaand model is. Draag hem overigens ook vaak op perlon, lekker basic en trekt alle aandacht naar de mooie kast.

2 likes

Ik heb vaak naar dit horloge gekeken en de band is idd wat me elke keer tegenhoudt (naast het humeur van de eigenaar) - 20mm lugs maakt weliswaar dat je er veel banden op kunt zetten maar is gewoon te groot voor een 36mm horloge in mijn ogen

3 likes

Tapering ook erg geslaagd imho

4 likes

Once seen…

Heel jammer, want voor de rest vind ik 'm ook erg mooi. Was 'm ook serieus aan het overwegen, maar die 20mm bandaanzet gooit roet in het eten.

1 like

Ik begrijp daar niks van, op mijn ex explorer vond ik de 20mm lug size ook perfect. 19mm vind ik juist te iel, is zo ook bij GS voor mij juist vaak een afknapper. Maar goed over smaak valt niet te … :grin:

3 likes

Precies dat, misschien vergt het ook wat gewenning. 'T is nog steeds een heel verleidelijk horloge. :slight_smile:

2 likes