Timefactors only

Mocht je eens willen passen dan ben je welkom

1 like

Ik heb hem ook gehad maar droeg hem haast niet. De kast is niet breed genoeg voor 20 mm lugs. Zeker met een niet taperende nato of MN strap totaal uit verhouding.
Vanaf 38 mm worden 20 mm lugs aanvaarbaar.

3 likes

:thinking:

6 likes

Eens! Hij is naar Canada vertrokken.

1 like

8 likes

Iemand hier een Precista 18Q, liefst die COSC, die maar een beetje ligt te liggen? Ik heb hem graag onder de kerstboom….:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Dag Timefactor liefhebbers, heeft er toevallig nog iemand een smiths (met name everest) waar hij/zij afstand van wilt doen?

1 like

Hallo Louis,

Ik heb er één die weg mag. PB mij maar.

1 like

Niet meer nodig, dank voor het aanbod.

5 likes

4 likes

Iemand hier die een Smiths PRS-68 ‘Baby Willard’ in bezit heeft en er zijn of haar ervaringen over kan delen?
Ik heb 2 jaar lang een Seiko Turtle gedragen (45,5mm), maar uiteindelijk toch verkocht wegens te groot voor mijn 16cm polsen. Vind de cushion case wel nog steeds heel cool, ik heb dan ook even naar de nieuwe Seiko Cpt Willard gekeken, maar met 42,5mm wellicht nog steeds aan de te ruime kant.

De Smiths ‘Baby Willard’ meet ‘slechts’ 40,5mm, wat me een knappe maat lijkt voor mij :slight_smile: Graag hoor ik of iemand hier deze al gedragen heeft en wat de bevindingen zijn.
Mocht iemand afscheid willen nemen van zijn exemplaar hoor ik het ook graag!

(heb even de zoekfunctie gebruikt maar leverde niks op)

3 likes

Zijn er nog zoekenden naar een Precista PRS-10?
De mijne mag weg.

Heel knap maar met 39mm een tikje te groot naar mijn smaak… Succes alleszins met de verkoop!

39mm? Dat is inclusief de kroon.
Deze is 37mm

Even een screenshot van de website.

2 likes

Gisteren 2x prijs. Precies loterij maar wel een waar je geld verliest ipv wint. :joy: Incoming prs-25 zonder rivets. Weer benieuwd.

3 likes

Heb je de Eddieloterij gewonnen? :slight_smile:
Proficiat!

1 like

Gister ingelogd en wel voor de 2 x ,maar helaas.
ik kon niet eens refreshen 14:59 en tot 15:01 en toen uitverkocht , balen.

Ik heb een limited besteld voor iemand anders op het forum die er zelf niet door raakte, en dan nog een zwarte. Ik wil eigenlijk nog steeds de expedition dus de zwarte hou ik bij als ruiloptie als die in de toekomst bestellen niet zou lukken.

2 likes

De bestelknop kwam er al op om 14.59.