Timefactors only

Heb deze ook gehad en er kan van alles op. Ik had zelf wat bandjes gekocht bij cheapest nato. Kost niet veel en je kan zo wat afwisselen en kijken wat je leuk vindt.

Of de suggestie van @louis inderdaad.

2 likes

@louis, @slls en @Magnel,
Dank voor de tips.
Ik had al andere 20mm-horloges, daardoor had ik al de bordeauxrode NATO van de foto en een zwarte NATO. Ook een goedkope MN, maar daar ben ik nog niet aan gewend.
Daarnaast had @Otter een paar two-piece banden meegestuurd, waaronder zwart leer, maar daar ben ik niet zo enthousiast over. Ik vind NATO er erg bij passen.
Ik ga nog eens kijken bij cheap NATO, maar ook bij Erika’s. Erika’s is wel wat duurder, maar ik gebruik ze toch op meerdere horloges, Hamilton Khaki Field, Seiko Diver en Fortis Flieger.

1 like

Erika is inderdaad veel duurder, maar het voelt wel als een bandje ipv stukje (te) rekbare elastiek.

1 like

Deze bij Erika’s voor de PRS-10:

3 likes

Ja snap ik! Kijk er ook naar maar het lijkt er altijd op dat die sluiting aan de zijkant kan de pols zit en dat wil ik niet.

1 like

Bij het doorgeven van de polsmaat moet je 1cm minder opgeven. Dan zit de sluiting mooi onderaan.

2 likes

Toch maar eens naar kijken dan, dank voor de tip!

Sinds vandaag ook een Smiths! Mooi ding, draagt prettig en is goed afgewerkt! Alleen de clasp vind ik matig, past wat mij betreft niet helemaal bij de rest! Wellicht vervang ik hemvoor een andere tzt!

8 likes

Ik heb wel mijn echte polsmaat opgegeven bij Erika, misschien mazzel, maar draagt fijn:

3 likes

Mooie kleur

1 like

Er staan alleen UK prijzen op de website. Ik had de eigenaar een mail gestuurd met de vraag hoe het zit met VAT, maar kreeg geen reactie op die vraag. Bij Christopher Ward is de prijs die staat aangegeven in euro zonder verrassingen achteraf.

Wie weet hoe dat zit bij deze toko?

Er komen nog VAT bij dat wordt berekend door de douane. Dit moet eerst betaald worden voordat zij verder gaan. Dit was mijn ervaring met de PRS-29AM.

Ik heb het nu ook een paar keer geprobeerd iets te bestellen. Elke keer ernaast gegrepen, nu is de lol ervanaf…ik doe niet meer mee.

2 likes

Nog een tip waar ik op moet letten?
Ik wil een keer proberen, maar lees overal dat het tamelijk kansloos is.

Smiths (Commando, PRS25, of Navigator) of een Seiko Alpinist?

Het is mij een keer gelukt. Abonneer je op de nieuwsbrief en klaar zitten als de shop opengaat. Hou er inderdaad rekening mee dat je nog VAT en wat invoer moet betalen. Bij mij was dat ergens in de 70 euro oid.
Anders op zoek naar eentje in het blauw. @phyl heeft mijn oude te koop staan maar weet niet of je op zoek bent naar een PRS-10.

2 likes

Ik doe nog een keer mee.

8 likes

Mocht je er dan toch twee hebben, dan kun je er wel eentje door passen naar mij. :grimacing:

1 like

Nieuwsbrief abo :white_check_mark:

1 like

Zooooo jammer dat de prs-48 niet 38mm is. Pracht dial, maar zelfs met mijn 17cm pols gaat 36mm mij toch tegenstaan.

1 like