Timefactors only

Die maat is een punt inderdaad.

De Smiths PRS-29A, prachtig horloge.
Mocht iemand er 1 hebben, in goede staat, en er nieuw baasje voor zoeken, die hem liefdevolle polstijd geeft, dan hoor ik dat graag.
Excuus voor deze schaamteloze zoekvraag, ik mag als TL1 nog niet in het blauw :cry:, ik hoop dat de sitebeheerder mij vergeeft.

Succes!

Ik zat klaar, internet via kabel en VPN ingesteld op UK. F5, F5, F5 en precies op tijd!

6 likes

Alsof je de loterij wint, gefeliciteerd, mooi horloge :+1:

1 like

Blij met mijn Smiths Commando als beater maar stoorde me vanaf moment 1 aan de bracelet, met name de clasp. Past totaal niet. Op een of ander forum gezien dat de ‘oyster’ van Alpha Watches zou passen, dus die besteld. Erg tevreden met het resultaat. Een oyster van aardige kwaliteit zonder rivets en met een eenvoudige, meer vintage clasp. Erg blij mee, kost niks. Aanrader!



21 likes

Crosspost: zojuist eindelijk binnen na twee weken gepruts van ups.

Het standaard bandje is vreselijk. Had nog een 18mm wristbandit. Die is te lang.

Iemand nog een tip voor een leuk bandje op dit horloge? Niet te lang in elk geval en geen leer. Ook niet met het oog op warmer weer.

6 likes

Okay, ik vind de originele met metalen sluiting wel mooi eigenlijk. Zit niet lekker?

Nee het bandje zelf. De sluiting niet getest.
Varkensleer. Kom op zeg. Pffff

1 like

Stonk het bandje nog? :yum:

1 like

Prachtige aanwinst, hartelijk gefeliciteerd! Zit er zelf ook vaak naar te kijken, misschien wat overlap met mijn Sinn 556a…

1 like

:rofl::rofl:

Meteen eraf gesloopt.

1 like

Toch erg anders.

In real life is het horloge toch nog mooier dan op de plaatjes.
Sinn heeft andere uitstraling naar mijn idee.

Een 6B/2617 maakt het plaatje wel compleet:

Zelf ervaring mee en was er erg over te spreken. De remake is helemaal conform het origineel en dat betekent dat de stof vrij dun en flexibel is. Flexibeler dan moderne NATO’s. Mocht dat niet je cup-of-tea zijn dan zou ik hem links laten liggen.

Goed gevonden!
Wel erg origineel samen.

Ik heb wel een stapel natos maar in de praktijk draag ik ze nooit.

Met dank aan @Topdude voor de tips, zojuist besteld, binnen 2 minuten uitverkocht, bijzonder. Nu afwachten, kan even duren heb ik begrepen:

6 likes

Mooi dat het gelukt is!

Bij mij was UPS een complete ramp. Duurde twee weken.

1 like

Stil hier.

Vandaag is het weer gelukt bij Eddie. Een Smiths PRS-25EXP, met stalen en leren band. Nu wachten op:

8 likes

Goed bezig geweest.

1 like

Tsja, het zat mee :+1:

1 like

Leuk! Zonder meer mijn meest gedragen horloge. Heel fijn ding.