Timefactors only

Oei, ik hoop niet dat dat mij overkomt, dan moet er een hoop de deur uit :scream: :yum:

2 likes

Mocht het niet zijn, wat je wil, ik wil er ook een. Gisteren kon ik me niet vrijmaken om te proberen.

1 like

Ik acht de kans dat hij niet bevalt erg klein, maar dank voor je reactie.
Als HF-noob mag ik trouwens nog niet eens verkopen hier.

Als het zo zou zijn, je weet me te vinden via pb.
Veel plezier ervan en voorpret.


Groeten van een broer.

3 likes

10 likes

Hier kan ik wel weer hebberig van worden. Zoiets zit er waarschijnlijk aan te komen, Smiths PRS-60:

1 like

Heb je hem al binnen? Hier gisteren besteld, vierde aankoop op rij daar gelukt.

Vierde? Wow, wat allemaal, ik ben benieuwd. Gefeliciteerd. Goed gedaan met verversen van de pagina :+1:.

Bij mij zijn de Navigator PRS-48 en de PRS-25 EXP binnen. Volgens de buurman, ik zie ze eind van de week pas, eerst vakantie.
Daarna hoop ik de Commander PRS-60 te bemachtigen, medio oktober.
Ik heb nu de PRS-29A om, fijn horloge.
De Precista PRS-10 is ook fijn trouwens.

1 like

Ik had je even rechtstreeks moeten antwoorden, bij deze.

In november de tropical commando en jubilee Everest, in februari de prs-25 en nog een jubilee Everest (voor iemand anders) en nu de expedition. De commando heb ik na ca 2 maanden weer verkocht, eigenlijk omdat ik ze niet allemaal wilde houden maar nu ben ik wel van plan om het bij deze drie te houden. De precista vind ik ook leuk maar ik heb een Hamilton die er dicht bij aanleunt. Ook nog een nato apart besteld, is een beetje een verslaving geworden om te proberen twee dingen na elkaar te bestellen. :slightly_smiling_face:

1 like

De Khaki Field Mechanical toevallig.

Nee de pilot Pioneer mechanical, beetje ovale kast

1 like


Trifecta 🤹

10 likes

op het bijgeleverde bandje, twee gaatjes bijgeprikt.

5 likes

Dit lijkt me de ideale kanshebber om m’n Khaki Field Mechanical een keer te vervangen.

Maar de Hamilton is ook leuk, erbij :+1:.

Ik heb PRS-48 net 10 minuten in mijn handen, na mijn vakantie. Zit even te zoeken hoe dat werkt met zo’n deployment clasp.

Ja, want:
-handopwinder
-geringe hoogte (9,5mm)
-beadblasted finish
-20mm bandbreedte, zoals al mijn horloges op een 60’s Omega SMDV na; dus ideaal voor swappen.

Nee, want:
-Navigator heeft hogere WR
-Navigator heeft rustigere, zelfs elegantere dial

Qua wijzer-types, totaal verschillend, maar beiden vind ik mooi.
Persoonlijk had voor mij de polished bezel van de Navigator liever ook brushed gemogen, maar draagt waarschijnlijk bij aan de mogelijkheid om hem iets meer smart casual te dragen.

1 like

Even voor de leuk.
Op een jubilee wellicht mooier, maar die heb ik niet. Blijft een leuk dingetje dat verassend vaak om de pols gaat.

5 likes


Wel stil hier. Ondertussen (hopelijk) een geschikt Hamilton NATO band besteld. Ben benieuwd, want denk dat dit horloge op de juiste band helemaal tot zijn recht zal komen. Nu vind ik het wat ielig tov. de standaard Everest wegens de kleine cijfertjes op de wijzerplaat. Ook Great Britain is ieiemienie klein geschreven. Moet er nog aan wennen. Had dit met de standaard sarb17 ook. Torenhoge verwachtingen die bij het ontvangen van het horloge precies niet ingelost werden. Maar toch deel van de collectie gebleven.

4 likes

Vier variaties in handen gehad en denk wel dat de gewone zwarte met recht de klassieker genoemd mag worden.

2 likes