Timefactors only

Welke heb je besteld? Die standaard op de Khaki Field Mechanical H69439931 zit?

Ik vind de originele wel goed staan eigenlijk. Zoveel mensen, zoveel smaken. Veel plezier met jouw EXP :+1:.

1 like

De dag gestart met de PRS-48, staal eraf, nu op leer:

Nu naar de PRS-25 EXP gewisseld:

Ik kan niet kiezen, vind ze beide leuk.

5 likes

Einde stilte? :laughing:

1 like

Dank je. Ja de originele is ook niet slecht. Het horloge valt me wat kleiner uit dan verwacht, denk dat dit het is. En het is vreemd, gezien het een lichte kleur is zou het groter moeten lijken.
https://www.horloge.nl/hamilton-khaki-navy-groene-canvas-band-h694-775-103.htm. Dit is de band.
Wat jou betreft , op foto staan ze jou beide goed. Zelfs lichte voorkeur voor de expedition. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ja. Jij lijkt inderdaad een heel setje te hebben :+1: Ben ook best blij met mijn variant.
Zeg. Komen die jubilees bij Eddie vandaan, of heb je ze ergens anders geritseld? Op de foto’s lijkt het alsof de end links niet helemaal lekker aansluiten op de lugs. Is dat gezichtsbedrog?

1 like

Uitverkocht, of heb jij de laatste?
Ik ben benieuwd hoe het staat, tzt fotootje?

Blijven toch lekker die Smiths en het blijft ook wel weer knagen als ik hier weer zo wat fraais voorbij zie komen. :thinking:

1 like

Goed gezien, ze sluiten niet geheel aan. De linkse aventurijn versie heeft de timefactors jubilee. Die sluit beter aan wat endlinks betreft dan de watchgecko jubilee op de zwarte Everest (deze aftermarket dus). Toch vind ik de watchgecko beter, die heeft standaard grootte schakels. De timefactors jubilee de linkjes zijn kleiner dan van een gewone jubilee.

1 like

De laatste gekocht. Maandag normaal geleverd. Foto’s beloofd!

1 like

Blijft zeker knagen. Ik zoek (weer) een prs-48 in het zwart. Dus….

Ik vergeet altijd welke ik had, iig de fieldwatch die Fate nu heeft ik dacht de prs-29a. Leuk ding hoor en via Dao bij Fate terecht gekomen welke hem toen voor mij gekocht heeft. Ik heb geen CC en dus was Fate zo vriendelijk dit te doen.

De specs zijn prima voor die prijs maar ik zie nu andere leuke Smiths voorbij komen dus ga toch weer eens snuffelen bij Eddy.

Deze dus?:


Ben ik ook blij mee.

3 likes

Yep, leuk horloge, lekker strak.

1 like

Update. Geen zwarte maar die met de creme wijzerplaat is onderweg.

Ik heb nu wel een PRS-10 die weg mag.

1 like

Ga je daar geen spijt van krijgen? Leuk horloge :+1:.

De prs-10 weg?
Mijn limiet is 4 horloges.

Trouwens:

Ik ook ;-).

Heb m’n eigen limiet op 8 horloges gezet.
En dat terwijl ik 5 jaar geleden nog een 1-watch only guy was…

Bandje was kapot bij levering daarnet, ‘verstorven’, zoals we in Vlaanderen zeggen, gaat retour, overigens ook niet kapot geen 50 euro waard. Zucht.