Aftellen…
Succes zondag, snel zijn
Dat is balen zeg. Al een andere op het oog?
Heb nu al twee keer een prs-48 in de mand gehad en bijna afgerekend, maar niet doorgepakt omdat ik toch écht die prs-29 wil😅 voelt wat authentieker dan de prs-48.
Helaas niet. Er is nog iets onderweg bedoeld voor een ander horloge, maar zwart, zal het horloge niet staan. Zou eigenlijk graag ergens in een winkel kopen ipv online, maar waar?
De webshop was weer een paar minuten open vanmiddag. Een PRS-10 gescoord. Niet voor mijzelf(ik heb hem al), maar een cadeautje voor een vriend.
Het is gelukt💪🏼
PRS-48 of toch de PRS-29A
Gosj. De mijne (zgan) is te koop. Scheelt import en verzendkosten. Maar blijkbaar is er geen interesse. Ik denk dat ik het een vakantiehorloge wordt.
Kostbaar grapje die NATO. Mijn voorkeur bij deze PRS-25 EXP:
- Leer
- Staal
- NATO
Wat heeft jouw voorkeur?
PS Bij mijn NATO’s heb ik trouwens al die korte tweede bandjes eraf gesneden, dus geen dubbeldik meer.
NATO, leer, staal. Nato op 1 want kastvorm komt mooi uit zo en geen gaten tussen de lugs, vind het horloge niet te dik, zelfs niet met dubbele NATO. De stalen band vind ik net iets te lomp en zwaar dragen op deze lichte wijzerplaat. Mss dat iets jubileeachtig wel zou staan.
Navigator op aangepast meegeleverde band. Lange deel 1.5cm korter gemaakt en met zwart kantenverf bijgewerkt.
Snel in het blauw, en even snel weer eruit
.
Hoi allemaal, ik ben nieuw op het forum (ook nieuw met serieuze interesses in horloges) en heb een vraag over bestellen bij Timefactors.
Komt bovenop de prijs enkel de VAT/btw en de invoerrechten (die voor horloges als ik het goed zie op de site van de belastingdienst 0,40 tot 0,80 euro zijn)?
Ik heb redelijk wat ervaringen in dit topic terug gelezen maar ik kom er niet helemaal uit, zie ik iets over het hoofd?
Ik moest iets van 152 euro extra kosten bijlappen.
Erg veel geld dat niet in het horloge zit.