Hi Tom, je moet inderdaad nog btw en invoerrechten betalen!
Bedankt voor de respons. Is het het waard in jouw beleving, of zijn er andere microbrands te ontdekken binnen de EU die eenzelfde prijs/kwaliteit bieden? Ik was in eerste instantie in de G10 stijl horloge geïnteresseerd omdat de Everest onhaalbaar lijkt.
Ik heb een G10 gehad, nieuw gekocht bij timefactors. Naast het betalen van de extra kosten moet je ook mazzel hebben. De website opent maar beperkt.
Je kan ook hier het verkoop gedeelte (het blauwe gedeelte) in de gaten houden. Ze komen soms voorbij voor goede prijzen.
Er stond gisteren een Everest in het blauw, denk nog niet verkocht.
Ik heb toevallig eind van de middag een PB gestuurd voor een Everest! Die lokte me richting Timefactors nadat ik de nieuwe Tudor Ranger had gezien. Deze klok leek me echter onhaalbaar vanwege de geringe beschikbaarheid en scalper prijzen die ik zag op Chrono24.
Bedankt voor de tips!
Mijn Everest Expedition gaat waarschijnlijk op zoek naar een nieuw huisje. Maar elke keer als ik hem oppoets voor wat fotos pak ik niet door…
Dat dus, maar dan heb je wel een nieuwe, met garantie. Dat is ook wat waard. De kans echter, dat je die garantie ook nodig hebt, is klein.
Niet kijken op die (vaak meerdere) tientjes die er nog bij komen. Tel er zo’n 20-25% bij.
Het op tijd op de bestelknop drukken en snel betalen is nog het lastigste.
Waarschijnlijk betaal je ook nog een bedrag aan de transporteur voor de administratieve afhandeling (Rond de €13 vaak). TimeFactors prijzen zijn exclusief BTW, dus die kun je ook niet verrekenen. Verder zijn de prijzen in pond, dus er komen ook nog wat valuta kosten bij. (En het pond is vrij duur momenteel)
Ik had er al een gezocht topic voor gemaakt, maar ik zal het ook hier vragen:
Is er iemand die zijn PRS-40 niet meer draagt en voor een redelijk bedrag kwijt wilt?
Lang met het idee gespeeld om een PRS-25 te kopen. Twee keer geprobeerd om eentje te scoren toen de webshop open ging, tweemaal teleurgesteld. Idee laten varen…
Al even met @CookieJar gestuurd toen hij in dit topic enkele maanden terug liet blijken mogelijk af te willen van zijn exemplaar. Toen niets van gekomen, maar recent wou ie er dan écht van af, dus meteen toegeslaan
Net even om de pols gegooid, draagt heerlijk! Deze ziu wel eens een blijvertje kunnen zijn
Begin mij heel erg te kriebelen, maar had eigenlijk geen zin om te wachten tot zondag om waarschijnlijk de aankoop mis te lopen (alleen maar creditcard… PayPal is zoveel makkelijk, TF). Dus via eBay een PRS-25 gilt dial aangeschaft uit Ierland voor een kleine meerprijs. Nu maar hopen dat die snel aankomt
Het is een trucje. Afgelopen maanden heb ik 3 keer ingelogd, 3 keer succesvol.
Veel draagplezier met je Smiths .
en dat trucje is?
Nice, gefeliciteerd met de Na!
Nog steeds heel erg tevreden met die van mij. Lekker maatje voor de smalle polsen.
Account aanmaken, zodat er geen tijd verloren gaat met bijv invullen adresgegevens.
Vanaf 14:58 ingelogd en op het horloge staan dat je wilt kopen.
Iedere 10-15 seconden pagina verversen/F5’en.
Zodra je de optie krijgt om te kopen, direct kopen, snel naar je winkelwagentje, rap je creditcardgegevens invullen en verzenden. Niet teruggaan om een ander product te kopen, dat kost tijd.
Succes.
En mocht je via app/SMS moeten verifiëren, telefoon open hebben naast je
Dat heb ik nog niet meegemaakt en zegt mij niets. In wat voor gevallen moet dit?