Ik moet zelf iig aankopen via de ICS app verifiëren als ik direct met de CC betaal.
Ja heel fijn inderdaad! Draagt in vergelijking met m’n 34mm Rolex Oyster Perpetual Date wel nog steeds ‘groot’
Mogelijk ga ik door deze de SARB033 eens de verkoop in gooien, tikje te groot naar m’n smaak en polsen…
SARB033 is ook wel echt een eitje om te verkopen, echt een klassieker.
Ja ik vind het nog steeds een prachtig ding… En voldoende verschillend om naast de rest van m’n bescheiden verzameling te kunnen staan. Maar polstijd… te weinig helaas.
Mijn tip: log in via je telefoon met 4/5G netwerk. Heb meerdere keren op die manier een horloge kunnen toevoegen aan het mandje (vervolgens niet afgerekend). Laatste keer met de PRS29A wel doorgepakt en ook weer via de telefoon gedaan!
Heb hetzelfde met een andere Seiko, te dressy voor mij denk ik. En op leer, waar ik met warmere/natte dagen niet heel erg fan van ben.
Nu wel dus, succes .
Spijt komt misschien later .
Ja, wie weet. Maar ik heb er op dit moment teveel. Er moet wat uitgedund worden
Ach - spijt.
Goed van genoten!
Toch een groot verschil als je met een iet of wat deftige camera en leuke lens foto’s neemt ipv altijd met de smartphone
Vorig jaar afgevraagd en ernaast gegrepen. Gelukkig wie toeslaat!
Via het forum een hele mooie Precista weten re bemachtigen!
Erg in m’n nopjes Timefactors heeft toch iets… en de design zijn echt heel verfijnd
Met die kastvorm ook echt perfect op nato, congrats!
Thanks, hij valt heel mooi! Voelt ook echt solide aan. Ik ben helemaal in m’n nopjes ermee. Ook genoeg mogelijkheden voor andere NATOs maar voorlopig op deze Bond. Donker groen lijkt me oom top.
Gefeliciteerd en veel plezier ermee! Is een leuk horloge, zelf ook gehad. Je kan er inderdaad veel bandjes op dragen. Als je een beetje terug scrollt in dit topic kom je vanzelf wat voorbeelden tegen!
Waarschijnlijk staan gekleurde nato’s ook goed, dus heerlijk strapmonster.
Zit nu heel ongeduldig te wachten op een pakketje uit Ierland, USPS neemt lekker de tijd om überhaupt de tracking de updateten.
Ik heb nog geen felle NATOs durven proberen maar ben nu wel om!
Welke heb je besteld?
Ik heb altijd wel een zwak voor GULF gehad. Verbaas mij er eigenlijk over dat je nergens custom NATO kan bestellen, misschien dat het niet financieel rendabel is?
En van iemand een Smiths Everest PRS-25 Gilt overgenomen voor een kleine meerprijs. Moet uit Ierland komen, dus hopelijk kunnen ze lezen bij de douane. Heb nu al 3x gehad dat ze niet goed opletten en ik dubbel BTW heb moeten betalen, ook al heb ik t vooraf betaald via eBay.
Als je wat dingen wilt proberen voor weinig geld kan je kijken bij cheapest nato straps.