Timefactors only

Daar is die dan eindelijk :grin:

10 likes

En, tevreden? :slightly_smiling_face:

1 like

Zeker! Echt prachtig hoe de plaat met het licht speelt. Sunburst alleen zou al mooi zijn, maar de gilt maakt het echt helemaal af. Ben wel verrast door hoeveel kleiner hij oogt dan mijn andere horloge, de San Martin BB36 homage (SN021-G-B3). Zou nog geen milimeter moeten schelen, maar visueel toch duidelijk te merken.

2 likes

Ontzettend mooi! Het wachten en de moeite zeker waard lijkt me! Geniet ervan!

Silver jubilee @Riepos (sorry, slecht karakter)

3 likes

En nog een omdat hij zo blinkt :milky_way:

3 likes

Haha, ik zit gelukkig niet zonder :sunglasses:

6 likes

Mooie foto, is dat de ex van @Paljas?

2 likes

Dat is hem ja.

2 likes

Het lijkt wel of hij onder het stof zit. Is dit dezelfde als die in het blauw?

Nee het is de silver jubilee met aventurijn dial.

Afhankelijk van de belichting met special effects.

1 like

Die PRS10 is echt een bandenmonster. Ik heb er, naast een serie nato’s een lading Barton bandjes met quick release voor binnengehaald. Met name de canvas en siliconen setjes zijn super en ook leren bandjes doen het uitstekend.
Ook een sailcloth geprobeerd maar die zijn te stug en zitten niet lekker. Zelfs een cheapo schakelband van een wegwerp reclame horloge past uitstekend vanwege de sandblast finish.

9 likes

Een hele andere look met die schakelband sky is de limit zo te zien! Thanks voor de inspiratie

1 like

Is er toevallig iemand die hun jubilee bracelet voor de 36mm Smtihs willen wegdoen? Asking for a friend :grin:

De jubilee bracelet van Smiths is niets speciaal, je kan er evengoed eender welke andere 20mm op zetten.

Welke kan je aanraden? Hoorde dat die van Uncle Seiko niet geweldig waren.

@Aruarian, links is de standaard, rechts een gewone jubilee van watchgecko. Komt iets lager en de lugs komen nog wat verder maar van de smiths jubilee komen de lugs ook nog verder. De skx013 jubilee zou ook passen maar ik heb het eigenlijk nog niet geprobeerd. Zal na ons avondeten eens kijken of dat zo is

1 like

Hoorde hier trouwens een afbeelding bij, of mis ik iets? :sweat_smile:

Zie de post waarop ik replyde (geen idee of ik de foto nog staan heb)

1 like

De skx bracelet past, op de expedition niet mooi maar op een zwarte Everest zeker.

2 likes