Aaah check, ik zie 'm
Graag gedaan. Heb ook een beads of Rice die zou moeten passen maar genoeg geprutst voor vandaag
Kennelijk heeft het warme weer zān goeie kanten. Mān eerste poging tot iets aankopen van de TimeFactors webshop was succesvol.
Je kunt zelfs nu nog kopen. Ongekend.
En, wat is het geworden? Ik heb even ingelogd om te kijken wat snel liep. De Speedbird was snel weg, maar de PRS-40 niet, ondanks dat hij nieuw is.
Denk dat het gebrek aan PRS-25 ervoor zorgt dat 't niet stormloopt. Ben uiteindelijk voor de jubilee bracelet gegaan
Prs-40 is ook wel een gek ding vind ik.
Heb de prs-48, mag mijn CW weg.
Gedoe viel mee dus.
Nogal. De winkel is al 17min open.
Komkommertijd.
Betaal je nu invoerrechten en btw over deze prijzen?
Yup. Geloof dat Eddie het dichtgooit na 200 orders oid? Heb wel (een van) de laatste jubilee gekocht, dus iig blij dat ik niet heb zitten rondshoppen.
Wel als de douane jou eruit pikt. Prijzen zijn kennelijk excl. BTW ook voor Britse kopers? Weet dat daar gedonder over is geweest in 't verleden.
Dat maakt het stukken onaantrekkelijkerā¦
Ja, je moet er nogal wat bijtellen. Koersverschil uiteraard, verzendkosten, invoerrechten, BTW. En je krijgt de betaalde Britse VAT ook niet terug, las ik ergens.
Je moet echt liefhebber zijn en niet zeuren.
Store nu nog steeds open
Bestaat het nu nog in NL überhaupt dat jullie geen BTW betalen? Ongekend hier in BE. 100% altijd extra op alles. Onlangs vervang brillenglazen uit AustraliĆ« , er stond op vervangproduct onder garantie. Toch betalenā¦
Ik heb ook iedere keer nog BTW betaald. Bij TF(3 X), CWC en MWC.
Dus dat āeruit pikkenā herken ik niet. Of ik ben iedere keer āeruit gepiktā.
Ik betaal 't meestal vooraf om gehennis te voorkomen, maar ze zijn echt tering blind bij de douane. Vaak genoeg dubbel moeten betalen.