Timefactors only

Komt Forstner uit de USA of de UK? Dan wellicht invoerrechten bij de €129,-?
Joseph Bonnie is €119,- zonder invoerrechten, want Parijs.
Ik zie dat de Forstner 2 pushers heeft op de gesp, de JB niet.
De Forstner komt in 1 lengtemaat, de JB in 2. Ik heb de Standard voor mijn 17cm pols. Die past net over mijn hand heen, wel iets om rekening mee te houden.

1 like

History op de site: Komfit is US civiele variant en werd als Bonklip in UK gemaakt voor fixed bars.

Ik zou zeker de lange maat nemen anders krijg ik mijn hand nooit door de lus …

2 likes

En geen haar op je armen, of valt dat mee?

1 like

Haha, nog niet aan gedacht, maar dat is geen probleem. Ik ben nog niet geëpileerd :joy: :+1:.

Ik lees net even mee hier.

De Joseph Bonnie Bonklip is wat lichter uitgevoerd dan de Komfit van Forstner.
Die is her en der wat dikker.

1 like

Dank voor de info :+1:.

1 like

Opgelet:

4 likes

Van buiten naar binnen lume :sunglasses:

7 likes

Gisteren de prs-60 ontvangen. Erg fijn formaat

10 likes

Heel tof :+1: gefeliciteerd met je aanwinst :star_struck:

Prachtig horloge, gefeliciteerd. Draagt erg fijn.
Ik heb die van mij alweer verkocht, ik droeg hem gewoon te weinig.

Als dat maar goed gaat… Mijn Commando ligt nu in het UPS depot hier in NL. Ik hoop hem maandag of dinsdag te ontvangen. :slightly_smiling_face:

3 likes

Mooi Dan, aan deze NATO band. Is die ook van Timefactors of een andere leverancier? :slightly_smiling_face:

1 like

Gast vast goed. Je mag toch aannemen dat dit de (continue) aandacht heeft van UPS. Slecht voor hun naam.

2 likes

Heb dit bandje nu al weer een paar jaar en gekocht bij

2 likes

Dankje! Dat was vroeger toch Ruud? Daar heb ik destijds heel veel Happel bandjes gekocht. Volgens mij heeft hij die business een paar jaar terug verkocht. Aardige kerel. Ik ga meteen weer eens op die site kijken! :slightly_smiling_face:

2 likes

Ja en ook altijd snelle levering, zelf ook al een tijdje niets meer besteld daar.

1 like

Mooi!
Is het “goud” erg opvallend?

Vind ik erg meevallen, maar dat komt denk ik voornamelijk door de stalen kast en band. Ik vind het juist wel wel mooi matchen met de dial en bezel.

1 like

Ik heb op YouTube wel wat gezien, maar vind het altijd erg lastig inschatten hoe een kleur irl uitpakt.
Heb wel interesse in deze klok.

Er komt gewoon mooi spul van Timefactors.