Ja het is niet zo leuk, maar nog irritanter is het feit dat hij op de website beweert dat de prijs exclusief btw is. Dat is gewoon onwaar, want die is dezelfde als voor de brexit. Nu zijn ze in feite te duur, maar ja. Is hier ook al gezegd geweest. Je kan je erbij neerleggen en kopen of er weg blijven he.
Het is inderdaad irritant, moet wel zeggen dat ik het gevoel heb bij Eddie meer kans te maken op een model dat ik zou willen dan bij veel andere microbrands (lees: Zelos). Lagere oplages natuurlijk, maar ben wel blij dat hij meerdere production runs doet bij populaire modellen.
Eddie heeft net best wel een heftig bericht op insta gezet, terminale prostaatkanker
Tsjeemig, heftig. Ik heb hem een berichtje gestuurd.
spat eraf (2*)
Beiden (G10 Sapphire en PRS-10Q) hier aanwezig. Als ik zou moeten kiezen blijft de Precista, domed crystal is mooier en door drilled lugs veelzijdiger. Het verschil in WR is voor mij niet relevant.
Hoewel ik de G10 de betere heavy duty beater vind…
Swick heet het bandje. Nog duurder dan normaal. Ik had ook de buckle laten graveren.
Kost zo’n bandje 100 euronen. Gaat eigenlijk nergens over.
Ik las het ook net. Slecht nieuws, hopelijk is het proces nog goed te remmen. Zal morgen de Broadarrow PRS-3 eens uit de kast halen.
Tja belachelijk, maar wel mooi
Ach soms gaat deze hobby ook nergens over.
Ik ga ook echt niet vertellen wat sommige horloges kosten.
Ik ook en heb hem nu incoming zoals je weet. Maar ik las wel op de site dat levering in zijn algemeen bij hen een maandje kan duren, dus ik zal nog even wachten met in de hal achter de brievenbus slapen…
Heeft misschien met Eddie’s ziekte te maken.
Alle begrip voor natuurlijk, of voor welke andere levertijd dan ook. Het was alleen maar vaststellen van het feit dat ik even geduld moet oefenen.
Ik ben benieuwd hoe jouw UPS-ervaring zal worden m.b.t. betalen invoerrechten.
Ik heb vorige week meerdere keren getracht te betalen binnen de UPS-omgeving met IDeal en creditcard. Is gewoon niet gelukt.
Uiteindelijk betaald bij het afhaalpunt(kan pin en cash), omdat de bezorger geen pinapparaat heeft en ik geen cash in huis heb. Zorgde voor wat dagen uitstel.
Loop ik al tijden over te twijfelen. Ik meende dat ze juist ook geschikt waren voor fixed bars?
Lijkt mij sterk bij deze. Misschien dat Joseph Bonnie nog andere heeft, waarbij dat wel kan.
Ik ken ze als Bonklip, even uit mijn hoofd van Forstner oid. Uit de tijd dat alle service-watches nog fixed bars hadden.
Deze variant kende ik nog niet.
Komt van Joseph Bonnie uit Parijs, ook in 18mm lugbreedte voor bijv de PRS-29A en de PRS-48 Navigator. 18mm staat nu op nalevering.
Forstner wist ik niet, misschien kan het daarbij wel op fixed bars?
Ze heten ook Bonklip en de prijzen zijn vergelijkbaar zie ik