Timefactors only

Dankjewel! :slightly_smiling_face:

1 like

Dankje Paul! :slightly_smiling_face:

Ik heb een ‘gezocht’ geplaatst voor een Timefactors.
Volgens de regels mag ik dit wellicht hier niet melden maar ik neem de gok, in dit topic is de kans op succes groter.

5 likes

'k wil me niet moeien maar cwc is gewoon te koop, is cleaner en heeft meer karakter. De gs versie heeft saffier en is 200 m waterdicht.

wel 19 mm lugs.

2 likes

Dat dus, en fixed…

2 likes

Fixed vind ik in dit geval geen nadeel. horloge is toch gemaakt voor nato’s. 19 mm. 18mm past ook, soms 20 als het een rekbaar bandje is. Hierboven is 18 mm.

Ik vind losse pinnen fijner, dan kan NATO maar het hoeft niet.

1 like

Dat, en de PRS-10 is unieker, goedkoper, minstens zo goed en ook ooit geleverd aan de Britse krijgsmacht.
Maar ook ik wil mij er niet mee bemoeien, en verkoop de mijne niet :+1:.

1 like

Jij bent echt een sadist… :wink:

1 like

Sorry, zit in mijn karakter :joy:.
Oprecht succes :+1:.

1 like

Of heeft iemand hier info over aanstaande beschikbaarheid?

1 like

Is nog geen sprake van volgens de site en het forum van Eddie.

De originele dan toch, niet de timefactors remake…

Neen, maar je zou het eens kunnen vragen op het tz forum.

O jee, niet weer die discussie :rofl: :rofl: :rofl:

1 like

Het merk Precista is gekocht door TF. CWC is gekocht door Silverman’s. Vertex bijv is gekocht door de achterkleinzoon van de oprichter. Lastige discussie.

Inderdaad, I rest my case.

1 like

Toch nog groot verschil, vind ik. Mellor, oprichter van cwc is nog lange tijd betrokken geweest bij Silvermans. En Silvermans levert nog af en toe aan Britse leger afdelingen. Je kan dan hetzelfde zeggen van alle merken onder de swatch groep paraplu, zijn dan ook niet 100% origineel. Toch hebben die een ander verhaal dan Eddies eenmansshow met verschillende defuncte merken onder hem. Van Vertex weet ik niets. :slightly_smiling_face:

Dank voor de info, maar heb je ook een PRS-10 te koop? :wink:

1 like

Eddie kan van mij de boom in met dit verkoopsysteem. Vroeger toen hij nog een normale verkoop had, heb ik een paar Timefactors horloges gekocht. Die zijn me bij een inbraak ontstolen. Ik heb toen de Speedbird III opnieuw gekocht. Het laatste en enige Timefactors horloge dat ik bezit.

2 likes