Het geheim is drie tot twee minuten op voorhand refreshen, shop is twee minuten op voorhand open, account op voorhand in orde en alles in autofill, je veiligheidscode van creditcard van buiten weten en ook credit card gegevens in autofill. En zodra open als de razende door de website klikken.
Vijf pogingen al tot dusver en vijf keer succesvol.
Als je nog moet gaan typen gaat het wel echt nooit lukken! De veiligheidscode is het enige wat je moet typen op dat moment.
Succes.
Dankjewel voor jouw advies! Ik ga alles op alles zetten!
Bij je account zeker dus op voorhand je adres invullen en opslaan he.
Wat bedoel je hiermee @TenebraeNoctis, dat vul ik altijd direct na de bestelling in, kost wel tijd helaas, maar kun je dat in je account dan al tevoren invullen?
In mijn account staat mijn adres al wel vast.
En een minuut voor opening start ik inderdaad al met F5’en.
Inmiddels ook een keer of 5 succesvol geweest. Dit jaar pas 1 keer.
Dankje voor de tip! Heb ik zojuist gedaan. De vorige keer had ik nog geen account en zat dus als een gek te typen om alles snel erin te krijgen. Binnen de minuut alles ingevuld met de hand en toch nog te laat… Dankzij jouw tips zal het nu sneller gaan!
In Chrome kun je in de browser wss gelinkt aan je Google account je credit card gegevens opslaan. Zo moet je dan je kaartnummer en vervaldatum niet meer intypen. Wel nog veiligheidscode.
De Commando PRS-47?
Yes! Heb jij hem ook of ging je voor een andere?
Ik had hem 2 weken geleden al.
Ik ben nu volledig tevreden met 5 Smiths’ en een Precista.
Dat kan ik mij goed voorstellen. Ik ben ook tevreden nu met twee Smiths. De andere is de Navigator met witte plaat; hier op het forum gekocht. Fijn horloge ook!
Heb je nu een account aangemaakt met adresgegevens? Of ook nog die creditcardinfo in Chrome?
Wel het account aangemaakt en credit card gegevens niet opgeslagen. Ik had de gegevens in een word document getikt en toen knippen en plakken op de site. Ging allemaal veel sneller dan de vorige keer. Maar het grappige is dat al die haast niet nodig was hij staat nu gewoon nog steeds in de verkoop op de site…
Volgens mij is de store al ruim een kwartier dicht. Er staat bij de Commando alleen (nog)niet dat hij is uitverkocht, maar hij kan al niet meer in je cart.
Gefeliciteerd met je aanwinst
Dankjewel Dan!
Proficiat!
Dat is ook een goeie tip. En succes gehad. Veel draagplezier over een paar dagen .