Ja en zo’n MN draagt super , is ook mijn favoriete bandje de laatste paar dagen .
Denk er ook echt aan om deze komende vakantie mee te nemen maar twijfel of hoe het zich houdt met telkens de zee in en uit

Ja en zo’n MN draagt super , is ook mijn favoriete bandje de laatste paar dagen .
Dan zou ik zelf voor het meest basic gaan een perlon, vrijwel direct droog, betrouwbaar en leuke goedkope uitstraling
Beetje dit zwembad idee
Wel even de caseback afplakken met plakband om beschadiging te voorkomen met perlon
Hiervoor neem ik altijd een roedel losse nato’s mee.
Na het zwemmen natto wisselen voor een droge en door…
Haha is zeker ook een oplossing
Das met Erika’s iets minder interessant
Haha, die zijn wat lastiger maar daarom heb ik altijd een setje quick-release pins in de portemonnee zitten.
Ja én een roedel Erika’s loopt al gauw in de papieren
Is er al bekend wanneer de shop weer open gaat?
**Edit, nevermind. 2 minuten op website gekeken en ingeschreven voor nieuwsbrief…
Meestal iedere 2 weken, dus waarschijnlijk zondag 18 juni 15:00 NL-tijd.
Heel mooi .
Thanks
Heel tof, die MN staat ook perfect
Ben benieuwd of het mij gaat lukken om morgen die nieuwe Commando te kunnen bestellen… Vorige keer was ik er meteen bij, maar ik ben geen 20 meer en typ niet snel genoeg mijn gegevens in om bij de eersten te horen. Morgen probeer ik het voor de laatste keer en daarna laat ik het los…
Dankje Dan! Ik kan me wel troosten met het feit dat ik er al een heb, de Navigator, die ik hier op het forum heb gescoord. Morgen laat ik hier weten of het is gelukt of niet.