Timefactors only

5 likes

Zeker :star_struck: heel tof.

1 like


Je kan het duidelijk zien. Plots opgedoken. Een uwo (unidentified watch object).

6 likes

Uwo :laughing::laughing:

1 like

8 likes

Met een Ronda in mijn Precista in Ronda (ES):

11 likes

Ik mag hier sinds vandaag ook meedoen :wink: na een mooie deal met @Thijs82



Jubilee net gewisseld voor een MN

16 likes

TF was vanmiddag weer even open.
Ik denk al een tijdje na over de PRS-47. Zag die Dan @pasd nu gekocht heeft :point_up: vorige week in het blauw staan, bewust niet gekocht.
Vanmiddag de knoop doorgehakt, het gaat hem worden, naast mijn vijf andere TF’ers, incoming dus:

Op deze, nog te bestellen band:

9 likes

Mooi horloge!:ok_hand::slightly_smiling_face:

Ik was er precies op tijd bij vanmiddag, maar het mocht niet lukken. Horloge werd geaccepteerd in het wagentje, betaalformulier ingevuld en toen ik op de laatste betaalknop drukte kreeg ik ’ sold out ’ in beeld en al mijn ingevulde gegevens weg… Dat was binnen 1 minuut na opening van de verkoop…

Er moet wereldwijd wel heel veel belangstelling voor zijn willen de 200 exemplaren binnen de minuut zijn verkocht. Ze halen Rolex nog in zo met hun exclusiviteit…:joy:

Maar het is wel een heel mooi horloge met een prachtige wijzerplaat!

Gefeliciteerd alvast en ik ben benieuwd naar de foto’s!:+1:

2 likes

Dank je, jammer dat het niet gelukt is, volgende keer? Wat wilde je kopen?
200 bestellingen geld voor alle beschikbare modellen en bandjes.

2 likes

Het ging om die specifieke Commando uitvoering op stalen band.:slightly_smiling_face:

Maar het zou een luxe aankoop zijn geweest, want ik heb al een paar andere mooie horloges. Volgende keer beter.:sweat_smile:

2 likes

Pfiew, dan had ik dus mazzel :+1:.
Volgende keer weer een poging?

2 likes

Hij komt volgende keer weer te koop, nog niet uitverkocht dus, succes :+1:.

1 like

Al eens op een nato geprobeerd? Ben ik normaal geen fan van maar op dit model denk ik wel een succes

2 likes

Dank voor de tip Paul! :blush: :ok_hand:

1 like

Dank voor de tip - heb ik ook geprobeerd maar toch net te klein voor me. Het horloge siert nu de pols van @pasd

2 likes

Ja het is even wennen die 36mm maar draagt toch wel heel lekker hoor :wink:

1 like

Tja het horloge oogt ook snel kleiner indien je hem niet op staal draagt, heb ik met mijn bb36 ook.

2 likes

Hier de Commando ( ex @Thijs82 ) op nato en een MN :wink:

8 likes

Ja helemaal top, vooral op de MN :+1:

2 likes