Timefactors only

De GMT. Afwerking is idd. fantastisch.
Volgens mij zijn niet alle modellen nog leverbaar, de GMT in ieder geval niet.

5 likes

11 likes

Er zijn weer twee nieuwe modellen beschikbaar.

De witte everest
https://www.timefactors.com/prs25w.htm

en de expedition
https://www.timefactors.com/prs25exp.htm

Begin oktober gaat de webshop weer even open… Wie hapt?!

3 likes

8 likes

Iemand nog gelukt om deze te bestellen?

Beetje verwarrend allemaal, eerst 15:00 toen 14:00 uur :expressionless:

1 like

Niet gelukt. Was er rond half vijf bij en zag toen dat de toko al gesloten was. Lees ook dat de heropening nog een paar weken op zich laat wachten. Je moet er wat voor over hebben…

Ja dat is een beetje een circus dat bestellen daar. @Fate_Amenable_To_Change heeft toen mijn Smiths besteld omdat ik geen CC heb. Had hem toen ook gemist en ook een week wachten weer.

Maar alle moeite waard want wat je krijgt is ook het geld absoluut waard.

Maar die witte Everest vind ik heul lekker en die expedition ook. Misschien gaat mijn Smiths wel plaats maken voor 1 van beide of beiden :slight_smile:

Hhhm, a lot to think about.

1 like

Armand is er wel over te spreken!

3 likes

Afgelopen zondag was Eddie’s webshop welgeteld 10 minuten open, als het goed is heb ik toen een witte Everest weten te bemachtigen. We gaan het zien wanneer hij tijd heeft deze week om het te verzenden…

2 likes

Ik ben erg benieuwd en hopelijk is het gelukt.
Ik zet het topic even op volgen want ik wil hem graag zien op eigen plaatjes.

2 likes

Ik was afgelopen zondag ook een van de gelukkigen. Las op het TZ forum dat de webshop inderdaad na 10 minuten dicht was, en dat er in die tijd 18 meer expeditions waren besteld dan voorradig (24).

Lucky me

Eerste indruk: heel erg veel waar voor je geld! Hoogtepunt voor mij zijn de blauwe handen, en de heerlijk warme dial.

@Bernie72, heel benieuwd naar jouw NA ook!

8 likes

Ziet er goed uitšŸ‘Œ

1 like

Heul mooi! Van harte en geniet er van, ik overweeg of de witte Everest of deze. Heb eigenlijk alles donker en vind deze lichte platen wel mooi.

Maar schroom je niet hoor, trap vol die database met je plaatjes :+1:

1 like

Nice! Ziet er goed uit. Bandje past er ook goed bij.

1 like

Mooie lange wijzers inderdaad. Omdat er geen datum op zit voor mij helaas een no-go…

1 like

Voila!

Nu twee dagen met veel plezier om de pols. De handen zijn voor mij de kers op de taart. Ze komen op de foto’s niet lekker naar voren maar de zijn thermisch geblauwd, en geven een prachtig effect als het licht erover glijdt.

Ben ook erg te spreken over de band. Geen idee hoe het in het Nederlands heet maar de ā€˜rolling buckle’ past goed bij het karakter van het horloge. Verder draagt het dikke leer erg zacht en comfortabel.

9 likes

Hij is erg mooi en het staat je goed dit formaat. Ik heb zelf de prs25 in 36mm en ben onder de indruk van Smiths.
Dat de wijzers thermisch geblauwd zijn is echt dat stukje waar voor het geld wat Smiths in zijn producten stopt.

Nogmaals, geniet er van want het is veel waar voor het geld.

1 like

17 likes

Fraaie band!

1 like

Heel erg cool @Bernie72, gefeliciteerd! Waanzinnig fraai horloge, mooi formaat op je pols ook. Veel draagplezier!

Leuk ook trouwens dat je tot the lucky few behoort waarvan de bestelling op tijd binnen was.

1 like