Timefactors only

Kun je de bandjes etc ook enkel op specifieke tijden bestellen?

Nee, de mijne is van 2019. (Cal. Peseux 7040), loopt perfect +/- 10 sec + per dag!
Hieronder de echte vintage (internetfoto):

2 likes

Ik heb jaren geleden bandjes besteld (goede kwaliteit hoor) maar ook tijdens de “openingsuren”.
Anders moet je Eddie eens mailen en vragen.

1 like

Net als de horloges alleen tijdens de openingsminuten.
De bracelets verzend hij niet naar NL, er verdwijnen er teveel onderweg. Bandjes weet ik niet.

1 like

kanonnen dat is lastig, bedankt

Tsja, 200 orders per 2 weken. Eddie’s eigenwijze manier van werken :slightly_frowning_face:.

1 like

Nog even een middagwissel:

11 likes

Stil weer hier.
Heeft iemand nog iets leuks gescoord afgelopen zondagmiddag bij TF?

Deze gisteren gedragen:

En deze vandaag gedragen:

10 likes

9 likes

Eddie zijn Don Quixote strijd tegen flippers is in full effect. Bij de volgende openingen zijn de populaire Everest modellen alvast uitverkocht.

There be very limited availability of other models including the Trans-global (except Aventurine), PRS-82 Precista Diver, Baby Dreadnought/Willard/Speedbird and all other watches.

THE EVEREST BLACK DIAL, WHITE DIAL, EXPEDITION, HONEYCOMB & GILT DIALS ARE NOW SOLD OUT BUT WILL BE AVAILABLE TOWARDS THE END OF THE YEAR.

NO BRACELETS WILL BE AVAILABLE.

Deze komt voorlopig niet meer terug bij TF. Jammer, want een leuk horloge voor weinig:

10 likes

Ik heb na wat omzwervingen de mijne uiteindelijk teruggekocht. Perfect vakantiehorloge op een MN strap.

1 like

7 likes

11 likes

Bij cappuccino kleurt een bruine dial lekker:

14 likes

Iemand tip voor een horlogemaker die de batterij van een 18Q kan vervangen, op waterdichtheid kan testen en ook de goede afdichtringen heeft? Liefst regio Midden-Nederland.

1 like

Ronald Prins in Cothen.

2 likes

Net op Timefactors hun versie van de ‘Dirty Dozen’ weten te scoren – lees ik net op Instagram dat de movement een ‘ghost date’ heeft. Wat een armoe.

1 like

Idem hier :face_with_hand_over_mouth:.

Wat denk jij over die ‘ghost date’? Geen dealbreaker? Ben geneigd de order te cancelen, ware het niet dat het bij Timefactors überhaupt een wonder is als je een horloge weet te scoren. Hmmm….

1 like