Timefactors only

Geen punt hoor, die ghost-date.
Lastig horloge scoren lukt ook nog steeds heel aardig :+1:.

Bij het verwisselen van horloge, pak ik ze allemaal wel eens, maar deze het meest.

4 likes

Grappig, ik pakte hem het minst, dus eruit :rofl:.

1 like

Hahaha, ja , smaken verschillen, is niet erg :blush:

1 like

Leuke NA vandaag, de Smiths PRS-59 D12: 36mm, 18mm lugbreedte, Sellita SW216 Elaboré, Incabloc met 24 jewels, saffier.
Bandje hoort er wel bij, maar dat gaat nog leer worden.

21 likes

deze is weer terug op het nest.

17 likes

Wat had je er mee gedaan? :o

1 like

Hier de mijne dan…vanmiddag. :sunglasses::sun_with_face::clinking_glasses:

16 likes

Ongeveer een jaar geleden verkocht hier op HFen altijd een beetje spijt van gehad.
Totdat ik deze ineens weer in het blauw zag staan :hugs:

2 likes

Aaah check, hopelijk ben je er niet te veel op achteruit gegaan dan. En gefeliciteerd met je niet zo nieuwe maar doch nieuwe aankoop :wink:

1 like

Nee hoor , goede deal gesloten en het horloge is nog net zo mooi als toen ik deze verkocht.

Ja het zijn echt leuke horloges :ok_hand: die bruine plaat is ook tof.

2 likes

Nieuwe Artem, oude Smiths. Ergens voelt het vreemd dat dit horloge op een na het langste in m’n verzameling zit. Als ik nu ook de prijzen op eBay en Chrono24 zie, schrik ik van de staat van de mijne. :joy: Gelukkig heb ik er maar €600 voor betaald, en geen 900. Artem Sailcloth blijft wel echt een categorie apart, voor mij de premium prijs waard. Dit keer voor de XL gegaan, aanrader voor mensen met polsen van 18cm en groter.

6 likes

14 likes

Ik ben al heel lang fan van Eddie’s horloges maar het is jammer dat hij zo weinig modellen met datum-functie uitbrengt.
Hoe mooi ook, zonder datum wordt niet aangeschaft want dat krijgt dan geen draagtijd. Er is 1 uitzondering en dat is de PRS-5 mocht die nog eens opduiken.

Voorkeuren verschillen en dat is leuk.
Zonder datum vind ik beter in balans.

2 likes

Eens :+1:.

2 likes

Grappig, bij mij juist wel :+1:.

1 like

Het gaat mij niet om de balans maar dat ik de datum wil kunnen lezen als een horloge om heb.
Die kan ik chronisch niet onthouden cq bijhouden :shushing_face:

1 like

Ach, die enkele keer dat ik de datum nodig heb, kijk ik wel op mijn telefoon :rofl:.

1 like

Dat zeker :+1:

6 likes