Verkopen ze die tegenwoordig alleen nog maar op jubilee? ![]()
#gahetgewoonvragen is er iemand die een SMITHS PRS-40 CHRONOGRAPH 3 dial heeft en er afstand van wil doen? ![]()
Moet je mail sturen die Eddy maakt maar kleine batches
Timefactors gaat a.s. zondag 15-3 weer open! Helaas geen Everests…De Honeycomb staat me wel aan.
Lees net dat Eddie niet meer onder ons is.
Jammer…
Vreselijk jammer, gelukkig zijn er plannen om het bedrijf voort te zetten na een begrijpelijke periode van rouw en zal zijn naam voor altijd daarin worden herdacht , heel jammer, hij heeft een zware strijd gevoerd tegen die rotziekte, en helaas verloren…
Lees het ook net ja. RIP.
Volg Timefactors al heel lang, hopelijk gaat de business door.
Toevallig heb ik al 2 dagen de PRS-10 om…
Erg jammer en spijtig. Hopelijk kan zijn broer het bedrijf voortzetten.
Dat is triest om te horen…
Ik heb er de afgelopen jaren verschillende horloges gekocht. Ik wist dat hij ziek was; niet dat het zó erg was.
RIP ![]()
(Mijn meest recente aankoop bij Eddie. Nu bij gewaardeerd horlogevriend @Jupiter in bezit)
Wat een triest nieuws. RIP Eddie.
Damn… idd, wist niet dat het zo heftig was. Nog vaak met hem gemaild. Die PRS-18 is echt zo gaaf… daar heb ik er wel 6 van gehad. Maar ook tig andere modellen van Timefactors.
RIP
RIP
Staat wel een kleine typo in. Bovenaan staat 2016…
Niks op TZ te vinden, daar woon ik zo’n beetje….
Op het TF subforum. Triest nieuws.
Shit, lees het nu pas. Ook ik heb veel contact met hem gehad. Dat begon zeker 25 jaar geleden al. Echt jammer.
Hij was al langer ziek en vocht tegen ‘the big C’.
Ook maar even een draadje in de BP gezet.
De keren dat ik in mijn vroege jaren op de ‘naughty step’ ben gezet door hem….
Ik zal hem missen.






