Dat is jammer om te horen. Ik was er al bang voor toen het terug kwam, maar toch. Erg sneu.
Zelf heb ik een PRS29 gehad, het was een erg goed horloge en Eddie was een man van straffe meningen, ik kon dat goed hebben.
Dat is jammer om te horen. Ik was er al bang voor toen het terug kwam, maar toch. Erg sneu.
Zelf heb ik een PRS29 gehad, het was een erg goed horloge en Eddie was een man van straffe meningen, ik kon dat goed hebben.