Timefactors only

Dat is jammer om te horen. Ik was er al bang voor toen het terug kwam, maar toch. Erg sneu.

Zelf heb ik een PRS29 gehad, het was een erg goed horloge en Eddie was een man van straffe meningen, ik kon dat goed hebben.

2 likes

Ik denk inderdaad dat, er spijtig genoeg, een foutje gemaakt is in datum van overlijden :cry:

3 likes


Toevallig deze vorige week besteld…

4 likes