Timefactors only

Vanochtend gevraagd wanneer de PRS-29 weer in voorraad is. Al snel een reactie; Volgend jaar februari/maart!
Kattenbelletje in mn agenda gezet en maar rustig wachten. :innocent:

2 likes

Zijn er meer leden die de Navigator PRS-48 hebben besteld gisteren? De webshop was welgeteld 4 minuten open waarin 356 orders zijn geplaatst.

13 likes

Deze is even terug binnengekomen. De maat was even wennen, maar dat ging snel. Geen spijt van de impuls aankoop. :slightly_smiling_face:

9 likes

Heel tof, die lederen band staat hem prachtig. En ben ook wel gecharmeerd van het nieuwe logo.

Ook hier is een Navigator incomming. Ik had geluk…

3 likes

Ik geraakte zelfs niet op de site :roll_eyes::expressionless:

Leuk dat je hem ook hebt kunnen bestellen @Cas86. Ook de zwarte dial? Ik weet minimaal nog een lid die hem ook heeft besteld.
Ja dat varkens-leren bandje staat hem wel. Maar ik ga er ook nog wel een zwarte nato bij zoeken. :smiley:

Ai jammer dat het je niet is gelukt @W2them. Ik kwam zelf wel op de site maar merkte wel dat alles wat trager ging. Ga je het later deze maand wel weer proberen? :+1:

1 like

Thnx. Met dank aan @Proenski.

1 like

Zat met de smartphone, tablet en pc te proberen op een gegeven moment maar geen succes :confounded: Heb je een idee wanneer het volgende moment is?

Uit mail van Timefactors :

Ordering will than.open again on Sunday 29 November (the last opening before Christmas) and will remain open until the number of orders received reaches the number that can be shipped in 2 weeks, to ensure that all orders are received in time for Chistmas

2 likes

Bedankt :crossed_fingers::grin:

1 like

Nee, hoewel aanlokkelijk kon het niet verantwoorden nog een horloge te kopen.

Mooi ding wel zeg.

Zoethoudertje:

5 likes

Heb pas een PRS-25 met het oude logo binnen en lag dus wat gevoelig om er alweer eentje bij te kopen. Ik heb dus zelfs de moeite niet genomen maar er komt zeker nog wel es een PRS-29 of een everest expedition in wit , als het eens wil lukken tenminste!

Ook mij is het gelukt! Superblij mee! Nogmaals dank voor de tip @Petteflet!

12 likes

Oh wacht, dit heb ik even gemist dat stond niet in de nieuwsbrief…

Gefeliciteerd boys!

Ik heb gisterochtend kortdag besloten om toch niet mee te doen deze ronde. Ik zie jullie plaatjes met met belangstelling tegemoet en ga eerst genieten van mijn onlangs gescoorde Everest Explorer met nieuw logo.

2 likes

Weet je dat zeker @Bernie72? :sweat_smile: Je hebt eind deze maand nog een optie om hem te bestellen.

Graag gedaan @Sierra_Hotel! Mooi horloge die we incoming hebben. Kan niet wachten hem op een nato te dragen.

2 likes

Soo, je hebt gelijk. Ik heb er helemaal overheen gelezen.

Mijn aandacht werd denk ik getrokken door die 36mm Speedbird dat is ook een hele goede deal op een brick bracelet.

https://www.timefactors.com/prs51.htm

2 likes

Ben ik met je eens, nette prijs en ook zeker een gaaf horloge!

1 like

Ik was eigenlijk wel een beetje aan het wachten op de Mk XII homage, maar was nog niet alert op de PRS48 benaming.

1 like