Timefactors only

Weet iemand eigenlijk door wie en waar de horloges van Timefactors worden gemaakt? Of is het Eddy zelf die alles assembleert?

Naar wat ik gelezen heb, duitse kast (ickler?) japans uurwerk Myota, en chinese band. Voor zover het klopt uiteraard!

Ja en ook nog regelmatig Sellita. Maar de hele assemblage, zou Eddy dat zelf doen?

dat denk ik niet, gezien hij al moeite heeft alles op tijd verstuurd te krijgen en daarvoor hulp krijgt van zijn neefje! Maar waar zal een goed bewaard geheim blijven vrees ik !

Vermoedelijk heeft hij per project een leverancier die alles voor hem assembleert. Mijn PRS-10 komt bijvoorbeeld uit Singapore waar de kasten zijn gedraaid, deze info komt van zijn TZ-UK forum.
De voormalige BroadArrows komen bij Zeno vandaan. En zo heb ik nog wat bekende namen voorbij zien komen.

Hij post wel eens foto’s van een busje met een paar pallets als er weer een levering is dus hij zal ze niet zelf assembleren.

1 like

De eerste Navigators zijn al uitgeleverd en aangekomen. Ik wacht rustig af. :uk:

1 like

Enig idee wat de aangegeven verzendtijd was? Niet echt terug kunnen vinden eigenlijk.
Tijd om een Nato te bestellen dus (18mm toch?).

Blijft een topper deze

10 likes

Hij wilde maximaal 300 orders accepteren, het aantal wat hij in 3 weken kan versturen. Dus we hebben genoeg tijd om een geschikte nato te zoeken @Sierra_Hotel. :smile:

Tijdspad klopt ook wel. Want hij opent de webshop weer een keer op 29 november en accepteert dan het aantal orders wat hij in 2 weken kan versturen, zodat het ruim voor de kerst binnen is bij iedereen.

Ik twijfel tussen grijs en zwart. :thinking:

Ik wil eigenlijk voor een bruine (lederen) gaan; wel vintage. Al zal ik er inderdaad ook een zwarte bij gaan doen. Maar nu met grijs breng je me weer aan het twijfelen… :joy:

1 like

Ja je hebt geluk, een bruin leren nato zou er heel goed bij passen. Daar ga ik ook nog wel naar zoeken.

Wel irritant al die verschillende lug sizes. :crazy_face: Zwart en grijs heb ik namelijk wel al in 20 en 22mm. :sweat_smile:

Maar ook daarin is de keuze reuze:

Ik neig naar optie 2; meer vintage wordt het niet.

1 like

Mijn Precista kan ook ruim voor de kerst bij je thuis liggen! De achterkant is in werkelijkheid een stuk netter dan hij hier op de foto lijkt. De sharpening licht de haarlijntjes blijkbaar nogal uit.

Voorpret…

2 likes

8 likes

Echt een topper!

6 likes

Goed nieuws @Cas86 en @Sierra_Hotel. Ik lees net dit op het forum van Timefactors.

"There are no cancelled orders this time.
Eddie"

Dus we staan nog steeds in de queue voor shipment. :smile: Hebben jullie al een verzendbevestiging ontvangen? Ik nog niet.

2 likes

Ik ook nog niet. Wacht nog met spanning af.

Ik heb bericht ontvangen dat mijn Navigator onderweg is en morgen om 12.00 wordt geleverd.
Ik werk thuis dus hoop tegen die tijd een plaatje te posten hier :).

5 likes