Timefactors only

Wow snel zeg! Dan zat je waarschijnlijk bij de eerste orders. Ik zit in de 1100 reeks dus hoop deze week een verzendbevestiging te krijgen.

1 like

Ik heb inmiddels ook een mailtje; dinsdag 17-11 zou hij incoming moeten zijn…

1 like

Oké nu ben ik jaloers. :shushing_face:

8 likes

Spannend! Is het al 12 uur? :sweat_smile:

1 like

5 likes

Eerste indruk is goed! Handwinder voelt heet soepel. Gewicht valt ook op, voelt heel degelijk. Afwerking heel netjes

Het wachten waard!

13 likes

Oh boy oh boy…

Zal even een mooie NA gaan schrijven :slight_smile:

4 likes

Lekker! En kijk uit naar je beschrijving!

Gefeliciteerd! Leuk dat je hem binnen hebt. Ik kijk uit naar de foto’s. :smiley: En ben wel benieuwd hoe de leren nato erop staat. :cowboy_hat_face:

Jij al een verzendbevestiging?

Tof hoor!

Nee nog niet. Hopelijk alsnog deze week. :smiley:

Straks even langs de juwelier. Ik heb helaas geen goed tangetje voor de pushpins en ik ga niet met mesjes lopen klooien met kans op beschadigingen.

Mooi hoor, jij hebt hem al, ik wacht nog op de verzend informatie, was een van de laatste om 14:08.

Mijn eerste nieuwe klokje in tijden, even sporten met de creditcard op zondag middag, maar dan heb je ook wat.

Geniet ervan!

Ik ook nog niet…

Hebbe hebbe hebbe :wink:

Mesjes? Horloges heeft lug holes. Druk je er toch zo uit met een houten prikker. :wink:

1 like

Ik ben daar niet zo bedreven in volgens mij…geen zin om met de pushpins mijn lugs te beschadigen…

Edit: Ik zie nu wat je bedoeld…dat maakt het misschien wat makkelijker inderdaad. Even plakbandje erop…ik zal eerst zelf even pielen…

1 like

Is ook prima natuurlijk. :beers: Snel meer foto’s! :grin: Ik zit nog steeds te wachten op een verzendbericht. :sob:

@Sierra_Hotel, Ben erg naar de look op een leren nato. Ik vind zelf de band erg fraai en comfortabel maar de deployant clasp is toch niet mijn ding. Beetje te dressy voor mijn gevoel.

Heb zelf twee 6b/2617’s incomming. Wel 16mm maar ben erg benieuwd.