Timefactors only

Ik laat je straks de foto’s zien!

Heel erg tof jouw gekozen band ook! Doet wel heel erg eer aan aan het origineel. Hou ik van!

1 like

Eddie is is een druk man, werkt meestal alleen, met soms hulp van zijn neefjes, het is niet anders, maakt het hele proces apart en wel persoonlijk.

1 like

Lekker hoor!

9 likes

Yes, mailtje ontvangen! m’n Navigator gaat dit weekend de oversteek maken. :small_airplane:

2 likes

Whoehoe! Dan zal je hem dinsdag wel hebben I guess! Dat is lekker het weekend in gaan!

2 likes

Mooi nieuws!

1 like

Hier ook bericht, maandag volgens UPS, we gaan het zien.

2 likes

De Navigator is binnen! Eerste indruk… super! Kast en dial zijn erg mooi en hoogwaardig afgewerkt. Bandje is niet echt mijn ding. Dus die laat ik in het plastic zitten en bestel meteen iets anders voordat ik hem ga dragen.

In ieder geval op tijd voor Flieger-Friday, :small_airplane:

2 likes

Ja, hier ook binnen, wat een klokje voor het geld! Heb hem letterlijk even onder de loupe genomen en ik moet zeggen dat het indruk maakt. Mijn eerste klokje in tijden, weloverwogen aangekocht om te dragen en te houden. Die 36mm is prima, lekker makkelijk om te dragen, even opwinden, geen datum dus bijna zo praktisch als een quartz. Ik heb kennelijk precies de juiste pols, want de band en vouwsluiting zitten als gegoten.

Thanks Eddie!

15 likes

Kijk uit naar je eerste foto’s met het door jou gekozen bandje!

1 like

afbeelding

10 likes

Bandje nu ook binnengekomen. Ik heb hem op een lichtbruin suède bandje gezet. Steekt lekker af op de zwarte plaat.

Het valt me trouwens op hoe accuraat het ETA uurwerk is. Ik zit op misschien -1 sec.

9 likes

Heel erg tof zo!
Veel draagplezier!

3 likes

Dat ziet er gelikt uit, goede combo.

De mijne is tot nu toe ook zeer precies, ongetwijfeld te wijten aan de “top” versie van het uurwerkje.

2 likes

Ja er is niet bezuinigd op het uurwerk. Ik zei ETA maar dat is natuurlijk Sellita.
Heel fijn horloge en het is wel duidelijk dat dit een pilot-watch is… de afleesbaarheid is echt geweldig goed.

1 like

Lekker formaatje ook, je moet even aan de winkel gekte bij Eddie meedoen, maar met wat geluk heb je ook wat.

Blijvertje voor mij.

2 likes

5 likes

Ook TimeFactors.

10 likes

Hij lag meer dan zes weken ongeopend thuis op mij te wachten, maar nu ik er weer ben, hebben de Everest en ik dan toch kennis kunnen maken. Toen ik ‘m uitpakte, was ik op de een of andere gekke manier underwhelmed. Ik dacht “is dit nou alles? Maar het duurde niet lang totdat ik er toch echt blij van werd. Op de pols oogt ie kleiner dan op de foto’s, maar 36-38 mm is voor mij ideaal. Band past op zich prima en ik hoop dat de sluiting op den duur niet openspringt. Onder de streep inderdaad een leuk dingetje om te hebben. Denk dat ik ‘m vaker zal dragen dan ik nu denk. Heb er meteen maar een lekker vintage bandje door onze eigen geweldenaar Ko voor laten maken.


16 likes

Leren band staat hem goed. Blijft een tijdloos “lekker” klokje.