Denk niet dat je er versterker tussen gaat krijgen tenzij die zijn eigen stroom gebruikt. Plus als je nu het horloge uit de mic pakt maakt dat veel meer geluid dan het getik doet geloven.
Als ik de speaker netjes weg richt van de microfoon is er geen feedback, anders merk je het wel erg snel. Maar dat was te verwachten
Ja, dat inderdaad. Veel gedoe (versterker met voeding zoeken/inbouwen), en dan het effect op het geluid en de dingen erachter (speaker, koptelefoon, …). Ik vind het zo ruim goed. Ik werk graag in relatieve stilte dus niet veel volume nodig.
Mijn kennis van audio en elektra in dit geval is te weinig om dit te snappen misschien dat iemand me het kan uitleggen. Als ik er een Bluetooth headset met 3.5mm in plug hoor ik geen signaal maar de speaker geeft wel signaal waar zit dat verschil hem in? Want dat zou de feedback namelijk minimaliseren.
Dat hangt af van of je apparaat wel of niet versterkt. Die speaker doet dat (uiteraard). Een gewone koptelefoon niet. Een bluetooth koptelefoon wel, want die ontvangt zijn signaal digitaal. Maar als je die dan weer aansluit met kabel hangt het af van hoe die ingericht is, gok ik.
Naar aanleiding van @LVA zijn idee mijn variant er op gemaakt, 1x solderen en de binnenkant beetje uit vijlen zodat er wat meer ruimte is voor het schroefdraad om te pakken. Ik had geen grotere boor waarmee ik kon freesen tot m’n beschikking, dit had uiteraard mooier geweest. Beetje sugru om extra stabiliteit te geven er onder en klaar
Je kan ook een pc speaker gebruiken. Dan gebruik je alleen de kant waar de versterker en voeding inzit. 1 speaker is uiteraard voldoende omdat het toch geen stereo is.
Heb er nu een kleine portable Bluetooth speaker aan zitten.
Heb vandaag de modificatie ook eens uitgeprobeerd. Radio met aux input stond er toch al onder. Werkt verbluffend leuk. Je hoort inderdaad meer interessante kenmerken van het horloge in kwestie.
Gelijk maar even van de gelegenheid gebruik gemaakt een separate microfoon houder connector aan de bench te monteren. Vond het originele kabeltje van de Weishi altijd aan de korte kant en nu kan de monitor prima op z’n plek blijven staan en de microfoon houder er alleen bij te pakken als je hem nodig hebt.
Haha, netjes. Aan dit tempo zouden we eens contact moeten opnemen met China om de Weishi 1910-HF op de markt te brengen met die jack out standaard erin.
Eigenlijk raar dat hij niet standaard dit heeft want is een mooie extra zonder echt kosten.