Prachtige Glycine van Tecco overgenomen. Communicatie verliep soepel en horloge is snel en goed verpakt opgestuurd.
Ik sluit me dan ook aan bij de rest; aanrader:+1:!!!
Prachtige Glycine van Tecco overgenomen. Communicatie verliep soepel en horloge is snel en goed verpakt opgestuurd.
Ik sluit me dan ook aan bij de rest; aanrader:+1:!!!
Vandaag een horloge overgenomen van Tecco.
Alles snel en goed via pb geregeld !
Vandaag even snel na het werk opgehaald bij hem.
Kon nog wel langer blijven en over horloge’s praten, maar was met een collega en die wilde naar huis toe.
Aanrader !
Tecco bedankt !
Net een mooi horloge overgenomen van Tecco…snelle afspraak en dito afhandeling en natuurlijk nog even over de gezamenlijke hobby gesproken…
Zeker een aanrader…
Vandaag een face2face deal met Tecco gehad.
Super leuke deal met een idem man.
Gezellige babbel, inhoud, onderbouwend en eerlijk.
Kortom… Tecco is een toppertje
Tecco/ @TimeLapse is vandaag aan huis geweest om een horloge over te nemen.
De communicatie vooraf was top: Snel, vriendelijk en fijn. Aan huis was het gesprek gezellig te noemen en heb dit als zeer prettig ervaren. Naar mijn idee een member van hf zoals het behoort.
Tecco, ik zie je wellicht in de toekomst als je in de buurt bent. De koffie staat klaar.
Gisteren ook een leuke ruildeal gedaan met @TimeLapse.
Face to face bij mij op kantoor geweest en alles perfect volgens afspraak verlopen en een zeer plezierig gesprek gehad.
Sluit me dan ook 100% aan bij bovenstaande recensies.
Bedankt voor de fijne deal Tecco
Vandaag wederom zaken gedaan met @TimeLapse. Ditmaal een ruildeal. Tecco was zo vriendelijk om langs te komen. Wederom een plezierige ontmoeting!
Tecco, graag tot de volgende!
Vandaag een mooie ruil met Tecco gedaan. Deel van de lol is het contact, de gang van zaken. Met Tecco dik in orde, geen gedoe, gezeur enz. Als bonus nog een aardige vent ook.
Een Seiko BFK overgenomen van Tecco.
Snelle en heldere communicatie.
Het horloge was bomproof verpakt en snel verzonden.
Kortom een dubbel dikke duim
Vanochtend is @timelapse even samen met zoon Jasper bij ons geweest om mijn Glycine op te halen. Gezellig even gekletst, ook door de kids, en Tecco heeft zijn Glycine terug en Jasper een gezonde nieuwe dosis anticonceptie. En nee, zo eng ben je niet hoor.
Zojuist Tecco en zijn maat uitgezwaaid. Kwam mijn Citizen Promaster op MN even oppikken op de zondagavond. Fikse rit!
Even heel gezellig over horloges gekletst. Helaas kort want ze moesten nog anderhalf uur terug…
Bovendien de Oris Aquis Second Date van Tecco even mogen passen.
Kwam goed uit. Nu weet ik zeker dat ik er 1 wil!
Verder heeft Tecco nog een extra MN strap van me overgenomen.
Ècht weer een leuke forumervaring. Bedankt Tecco!
Vandaag een horloge overgenomen, en alles gewoon top, goed afspraken mee te maken, ik moest even een weekje wachten door omstandigheden en dat was geen probleem.
Aanrader dus, gewoon goed zaken doen met deze man!
Horloge verkocht aan @TimeLapse. Snel afgesproken voor ontmoeting om in alle rust het horloge te bekijken. Deal snel beklonken, band op maat kunnen maken en gezellig kunnen kletsen over de belangrijke- en minder belangrijke zaken in het leven. Helemaal top!
Tecco, heel veel plezier met je NA
Inmiddels een tweede aankoop bij Tecco mogen doen. Ditmaal afgesproken op locatie om het horloge op mijn gemak te kunnen bekijken. Voor mij een geslaagde aankoop bij een, inmiddels voor velen, betrouwbare verkoper. Onder het genot van een bakkie gezellig gekletst over onze mooie hobby👍!
Kortom ik ben weer een tevreden mens.
Tecco, wederom dank en wellicht tot een volgende keer.
Zojuist een vintage Seiko verkocht aan Tecco @TimeLapse.
Hij heeft nog wat andere modellen bewonderd en we hebben wat gebabbeld over mooi vintage spul.
Kortom, een prettige ervaring geweest en hopelijk kunnen we vaker zaken doen.
Bedankt, Tecco.
Net 2 MN bandjes verkocht aan Tecco. Hij is ze zelfs komen ophalen, echt geweldig! Gezellig wat gekletst over horloges. Dit is wat het HF zo geweldig maakt! Dank daarvoor! Ik zou dus kort gezegd zeer zeker weer met Tecco zaken doen!
Net met @TimeLapse Tecco een ruildeal afgehandeld, leuk gekletst over horloges tijdens een bak koffie.
Fijn gezelschap, leuke deal voor beiden. Kortom: aanrader!
Hele leuke ruil gedaan met Tecco @TimeLapse! Hij heeft mijn Grand Seiko 6146-8000 overgenomen en ik zijn Baume & Mercier Tronosonic met ESA 9162 zoemer. Halverwege tussen onze woonplaatsen afgesproken en onder het genot van een lekker bakje koffie bij een Toucan over onze gedeelde passies horloges en muziek gepraat. Graag nog eens! Ik beveel Tecco van harte aan om zaken mee te doen.
Onder het genot van een prima bak koffie mijn Seiko achtergelaten bij Tecco. Zoals altijd een plezierige ervaring.