Gisteren van Tecco @TimeLapse een Time Factors Speedbird III PRS-22 gekocht.
Razendsnel geregeld, vandaag was het horloge er al! Horloge is in prima staat en ik heb hem meteen omgedaan.
Tecco is wat mij betreft een aanrader
Tecco is gewoon een baas!
Niet alleen goeie en zeer mooie spullen, maar ook altijd een warm onthaal, koffie en nog veel meer! Geen remmen hier, en dat voelt prima.
Samenvattend : triple A
Was weer helemaal ok @TimeLapse
Rangeman van Tecco overgenomen. Absoluut een aanrader!!! Tecco is Top!
Afgelopen week heb ik Tecco (aka @TimeLapse) thuis mogen ontvangen.
Onder het genot van een espresso en een leuk gesprek de deal rond gemaakt.
Prettige ontmoeting, een echte aanrader!
Horloge verkocht aan Tecco.
Snelle soepele deal en een erg leuk gesprek bij het ophalen!
Bedankt en veel plezier van de Samurai @TimeLapse
Een mooi Seiko Samurai overgenomen van @TimeLapse
Horloge ziet eruit zoals was vermeld. Alles keurig. Een snelle deal, met goede communicatie en zending was goed verpakt.
Nogmaals bedankt!
William
Afgelopen week van zeer gewaardeerd forumlid Tecco @TimeLapse een Oris Miles mogen overnemen.Vanwege de Corona crisis helaas niet persoonlijk afgesproken, dus via de post geregeld. De ontmoeting doen we een volgende keer; in de vorm van een mini HF meeting, onder het genot van een goede malt whisky
Tecco heeft hier- zoals bekend- een ijzersterke reputatie opgebouwd door de jaren heen, maar dat is niet het enige. Hij is ook nog een zeer aimabel mens!
Het was een groot plezier om deze deal met hem te doen en alles was tot in de puntjes verzorgd, zoals hij dat altijd doet. De verzending was sneller geregeld dan dat ik kan nadenken… en dat is SNEL! Gewoon TOP dus!
Dank je wel Tecco en graag tot een volgende keer!
GShock GW6900 overgenomen van Tecco. Deal was snel gemaakt. Netjes en goed afgehandeld. Horloge voldoet geheel aan de beschrijving. Prima verkoper.
Vanavond in een aangename sfeer, kopje erbij voor Tecco, horloge overgedragen aan hem.
Het was een overdracht van bijna anderhalf uur waarin bleek dat we naast horloges ook nog wel wat andere gespreksonderwerpen hadden en dat is altijd leuk!
Kortom: een prima verkoopervaring, mede ook door snelle en duidelijke antwoorden via p.b.
Vandaag een leuke deal gemaakt met Tecco.
Dit was een plezierige ervaring. Vooraf duidelijke en goede communicatie en met een kop koffie nog gezellig gekletst over horloges.
Echt een aanrader om zaken mee te doen!
Vandaag een horloge overgenomen van @TimeLapse . Vanwege het mooie weer maar gelijk een motortochtje van gemaakt.
Leuke overdracht, lekkere koffie en naast horloge liefhebber blijkt Tecco ook net als ik een enorme Pink Floyd-liefhebber. Eigenlijk tijd te kort dus.
De lange rit meer dan waard, aanrader!!
Gisteren een snelle en prettige deal met @TimeLapse gehad.
Dat ging snel, soepel, met koffie en ik heb er een hele mooi Ball aan over gehouden. Nogmaals bedankt Tecco!
Ook hier een snelle en prima deal gemaakt met Tecco. Vlotte communicatie en razendsnel op de post!
Bedankt Tecco @TimeLapse
Goede, snelle en vriendelijke communicatie met Tecco!
Het kwam snel tot een deal en vertrouwen van wederzijds.
Prettig zaken te doen!
En natuurlijk veel plezier met je Stowa Flieger
@TimeLapse Tecco kwam een horloge bij mij ophalen. Communicatie en betaling verliepen helemaal top, dus prima zaken mee te doen
Een mooie Certina overgenomen van Tecco @TimeLapse
Vriendelijke en prettige communicatie en een mooie deal gemaakt voor een mooi horloge
Bedankt!