Timerity: Timegrapher app. Ervaringen?

Ik test momenteel Timerity op Android en vind het veelbelovend.
Heeft iemand anders deze app al geprobeerd? Ik hoor graag jullie ervaringen!

4 likes

ziet er goed uit, zal hem ook eens downloaden

1 like

Ik gebruik deze wel eens. Werkt aardig.

Heeft ook goede reviews.

5 likes

Sinds vandaag gebruik ik de Timerity-app, die sinds kort in de Play Store staat.
Ik vind 'm iets gebruiksvriendelijker dan Watch Accuracy, maar ik zit nog in de testfase.

Kan hem niet vinden in de playstore , maar bedankt voor de tip.

1 like

Nu onderweg met een kwarts horloge om, ga 'm zeker testen, heb 18000 tm 28800 BPH in de collectie.

1 like

Hier is een link naar de website van timerity:

Daar is meer informatie te vinden en een link naar de Playstore.

Even de FC een paar slagen opgewonden…

Jammer dat de nieuwe app nog geen beat error aangeeft.
Edit: dat kan wel voor €4 per maand. Laat maar, deze app gaat weer van mijn telefoon af.

3 likes

:rofl:

Man man. Armoe troef. Dus op 3 jaar tijd heb je een veel betere Weishi bijeenbetaald.

1 like

Die prachtige FC laat mooie meetresultaten zien!

€4 per maand vind ik ook te gortig, dus ben ik voor de Premium Lifetime gegaan voor €34. Nu maar hopen dat ik er lang plezier van heb! :smile:

Wat me over de streep trok, is de mooie layout van de app de functies en het feit dat de maker bezig is met een timegrapher. Ik hoop dat het hem lukt om er iets moois van te maken!

2 likes

Dank voor de tip! Altijd leuk om een nieuw horloge-appje te proberen. Ik heb hem een paar keer getest, maar zie geen voordelen tov de Watch Accuracy Meter. Op die app kun je ook de extra features gratis en zonder registratie gebruiken. In accuraatheid zie ik geen verschil. De gevoeligheid lijkt van de WAM zelfs beter, al kan dat ook heel goed aan de microfoon van mijn telefoon liggen.

Ik ben benieuwd naar de andere ervaringen, maar voor mij is het tot nu toe geen blijvertje.

3 likes

Ik zie het voordeel t.o.v. de Watch Accuracy Meter app niet. Ik waardeer ieder initiatief en zelfs een eenmalige betaling doe ik soms voor een premium versie van een app. Maar €4 per maand voor deze kleine extra’s slaat echt nergens op.

2 likes