Timex expedition GMT Titanium auto

Dit horloge komt mij wel heel bekend voor! Al is het zeker niet verkeerd voor 550 dollar voor zover ik kan zien :slight_smile:

12 likes

Iets groter dan de BB Pro, maar daarentegen wel van titanium. Duidelijk waar de inspiratie vandaan komt :smile:

2 likes

ja idd! wel bijzonder dat ze het zo uitbrengen, als dit van een chinees was geweest zou iedereen moord en brand schreeuwen

2 likes

Wilde ik net doen :joy:

1 like

Mooie hommage van Timex! Beetje aan de prijs maar wie weet als er een goede actie komt een keer.

1 like

Vindt het inderdaad wel een beetje Pro.
Maar titanium en een mooi gevormde kast toch wel een heel tof horloge :ok_hand:

nou ja, 550 voor een titanium mechanische GMT? ik vind het erg meevallen

2 likes

Het is meer de mentale drempel om dit bedrag aan een Timex te besteden.

Er komt gewoon een dag dat deze met 70 procent korting ergens op zalando of little green bag staat…en dan…is het nog steeds veel geld maar behapbaar

haha denk dat er wel een betere prijs komt nog idd, maar als je ff de naam eraf haalt, wat je krijgt is voor deze prijs niet verkeerd. Als er Seiko op zou staan zou iedereen voor deze prijs meteen gaan bestellen

Moet zeggen dat ik er langzaam wel warm van aan het worden ben. Je kan nu al wel 15% korting krijgen via de nieuwsbrief. Misschien gewoon eens proberen… Lijkt ook of deze alleen via Timex zelf aangeboden wordt?

lijkt er nu wel op ja, of deze ook op salando terecht komt, geen idee :slight_smile: ligt denk ik ook net aan de populariteit