Timex Flieger Conundrum ✈

Ik vind ze allebei erg leuk. Kortom twijfels dus dan maar een polletje…hopelijk willen jullie even meedenken. Mag uiteraard (graag zelfs) met onderbouwing. :sunglasses::+1:

• Chrono
  • Day Date
  • Beiden
0 stemmers

12 likes

Ze zijn beide heel mooi maar ik vind de chrono uitvoering net wat interessanter ogen

3 likes

Oneerlijk om mij om mijn stem te vragen

De chrono uiteraard

4 likes

Ik stem voor beiden, want als ik er zo naar kijk, dan denk ik: Ik kan de set maar beter compleet hebben. :sweat_smile:

5 likes

Gewoon allebei, iedereen blij!

1 like

@daffie mocht je ook Voor de Chrono gaan, dan zou ik ook even op EBay kijken. Er is een professional seller actief tegen een behoorlijk gereduceerde prijs.

2 likes

de laatste tijd vindt ik de dag met de date samengevoegd op drie uur niet m’n ding, ik heb ze ook maar er zijn al velen met deze eigenschap vertrokken.

1 like

Dank. Ik heb hetzelfde betaald bij een Belgische webshop.

2 likes

Day Date! :+1:t2:

• geen ontbrekende uurmarkeringen
  • geen datum op 4.30 uur
  • “schonere” wijzerplaat
    :airplane:
2 likes

De chrono natuurlijk. :rofl:

2 likes

Aaah, dus de twijfel zit hem dus in ‘moet de daydate er nog bij?’

Ja dus! :joy:

1 like

Haha maar uhm nee ik heb ze beiden in huis en wil een keuze maken. :wink: :point_down:

3 likes

Voeg je bij de Elite boven in de poll! :crazy_face:

Echt leuk :ok_hand:.

Heb voor de day date gekozen maar hoe langer ik kijk hoe meer ik zoiets heb van euhh… allebei

2 likes

Chrono houden :slightly_smiling_face:

3 likes

Ik zeg de chrono houden, vind de daydate wat saai’ig en beiden zonde van een plek in je horlogedoos.

2 likes

Ik vind de gewone net wat rustiger.

1 like

Ja toch de chrono :ok_hand:, heel leuk dit

Welke heb je nu gekozen @daffie

1 like

Hmm uiteindelijk geen van beiden. De chrono vond ik lastig afleesbaar (slechte ogen) en de reguliere vond ik wat té groot ogen (door de lege plaat icm 42mm).

2 likes

:joy: beide weer weg. Wat draag je nu dan?

1 like